۲۷ عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در شهرستان فردوس اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: بسیج یک فرهنگ و یک جریان است که در دفاع مقدس این مجموعه بزرگ خود را پیدا کرد و باید گفت برگ زرین تاریخ بسیج ، حضور در جبهه دفاع مقدس است.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ محمد فاطمی نسب ، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، افزود: بسیج در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب ، در خدمت مردم و انقلاب اسلامی بوده و خاطره خوبی را در ذهن ها از خود به جای گذاشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس بیان کرد: امروز که شاهد جنگ ترکیبی دشمن هستیم، بسیج در صف اول این مبارزه قرار گرفته است.

فاطمی نسب گفت: بسیج بعد از انقلاب در تمامی عرصه های امنیتی، دفاعی، فرهنگی، علمی و اجتماعی، فضای مجازی، سازندگی و محرومیت زدایی و نیز اقتصاد مقاومتی حضوری فعال و پررنگ داشته و دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس با اشاره به شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان« بسیج، خدمت گذار مردم ایران» ، گفت: در این هفته همزمان با سراسر کشور ۱۷۱ عنوان برنامه در سه سطح پایگاه های مقاومت ، حوزه مقاومت و ناحیه مقاومت اجرا خواهد شد که از این تعداد برنامه، ۲۷ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان خواهد بود.

وی در تشریح مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان ، چنین بیان نمود: دیدار با ائمه جمعه توسط نخبگان و بسیجیان به منظور تجدید میثاق با ولایت، برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری نشست های تبیینی در پایگاه های مقاومت ، برگزاری مسابقات علمی _ فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقات مختلف و پیاده روی خانوادگی، برگزاری گشت های بازرسی رضویون با توجه به شرایط کنونی کشور، تجلیل و تکریم بازنشستگان بسیج، برگزاری کارگاه های آموزشی در موضوعات سواد رسانه، عفاف و حجاب و موضوعات خانواده، برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲، رزمایش کمک های مومنانه ، همایش تجلیل از جهادگران بسیجی بخشی از برنامه های هفته بسیج در شهرستان است.

بیشتر بخوانید   صعود 9 پله‌ای میراث فرهنگی خراسان جنوبی

فاطمی نسب همچنین افتتاح آسفالت منطقه بهشت آباد اسلامیه با حضور فرمانده سپاه استان، برگزاری جشنواره مالک اشتر بسیج و نیز اجتماع بزرگ بسیجیان و نمایش اقتدار بسیجیان در پنج آذر ماه، را از برنامه های شاخص هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: امروز که دشمنان درصدد ناکارآمد خواندن نظام جمهوری اسلامی و لاینحل خواندن مشکلات مردم هستند باید با حضور جهادی و تلاش شبانه روزی ثابت کنیم راه نورانی انقلاب اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

فاطمی نسب افزود: باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم و جامعه رفع شود و ایران اسلامی به قله ها و آرمان های بلندی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند دست پیدا کنیم.

وی از تخصیص ۵۰۰ تن قیر رایگان همزمان با اجلاسیه ۱۳ شهریور ماه و نیز آسفالت جاده سرند و بخش هایی از شهر اسلامیه خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر آن ۵۰۰ تن قیر دیگر نیز با پیگیری های صورت گرفته به صورت رایگان تخصیص پیدا کرده که با همکاری شهرداری و اداره راهداری ، در هفته بسیج در پروژه های تعریف شده استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۵۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها