بهره برداری از پروژه بازسازی و توسعه ساختمان پلیس راه شهرستان فردوس  

همزمان با هفتمین روز دهه فجر پروژه بازسازی و توسعه ساختمان پلیس راه شهرستان فردوس نیز به بهره برداری رسید.

به گزارش “پیام خاوران”، این مراسم ظهر امروز با حضور سردار فرشید، فرمانده انتظامی استان، مهندس جلال زاده ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان فردوس، امام جمعه شهر اسلامیه و مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در زمینه این پروژه تصریح کرد: بازسازی و توسعه ساختمان پلیس راه شهرستان فردوس با مساحت 515 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش تردد و رویکردهای جدید ترافیکی در جاده‌ها و با هدف ارتقای ایمنی، استقرار پلیس راهور و کاهش تصادفات و همچنین لزوم افزایش امکانات و فضاهای نظارتی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام به احداث، بازسازی و بهسازی ساختمان های پلیس راه کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

جلال زاده اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در  این راستا با توجه به قدمت پاسگاه‌های پلیس راه، متناسب با اعتبارات تخصیص داده شده، این مهم را در برنامه ریزی‌های و اهداف خود قرار داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: احداث و نگهداری ساختمان ها و بناهای مورد استفاده پلیس راه و تامین تجهیزات مورد نیاز بر عهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گذارده شده است.

سرهنگ رضایی فرمانده پلیس راه استان نیز ضمن قدردانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص بازسازی و توسعه وتجهیز پلیس راه فردوس تصریح کرد: از راهداران خستگی ناپذیر استان که طی بارندگی های اخیر به صورت شبانه روزی برای بازگشایی محورهای استان تلاش کردند، قدردان هستیم.

بیشتر بخوانید   قدردانی وزیر بهداشت از استاندار خراسان جنوبی در راستای همکاری و مقابله با گسترش ویروس کرونا

آیین بهره‌برداری از پاسگاه و پلیس راه‌های کشور به صورت همزمان در 10 استان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهی فراجا، فرمانده پلیس راهور فراجا کشور و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها