بانک کشاورزی خراسان جنوبی 2600میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد/افتتاح طرح های کشاورزی با تسهیلات بانک کشاورزی در دهه فجر

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از 2هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت کرده است.

حسین مودی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری “ پیام خاوران “ با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،درگزارشی عملکرد بانک کشاورزی خراسان جنوبی را تشریح کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بیش از 26هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از 25هزار نفر متقاضی پرداخت شد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 96 درصدرشد داشته است.

وی همچنین گفت:در مدت مذکور 365 فقره تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به مبلغ 710 میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: در زمینه مردمی سازی یارانه ها با پرداخت 2890 میلیارد ریال به بیش از 3000 نفر تولید کننده به عنوان بازوی فعال دولت در اجرای این طرح همکاری شده است.

مودی بیان کرد: بانک کشاورزی با پرداخت 3400 میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 به 366 نفر ،رشد 4000درصدی را در تعداد و مبلغ پرداختی تسهیلات از اعتبار مذکور کسب کرده است.

تسهیلات قرض الحسنه

مودی در ادامه نقش بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه علی الخصوص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و قرض الحسنه فرزند آوری را قابل توجه خواند و گفت : با توجه به نگاه حمایتی بانک در راستای تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و نیز حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،پرداخت تسهیلات مذکور را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت:پرداخت 307 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به 360 نفر،پرداخت 1038 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 729نفر از مزدوجین،پرداخت 397 میلیارد ریال تسهیلات فرزند اوری به 817 نفر و پرداخت 33 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به33 نفر،بخشی از پرداخت های تسهیلات قرض الحسنه بانک کشاورزی در مدت یاد شده می باشد.

بیشتر بخوانید   وزیر ورزش و جوانان فردا به خراسان جنوبی سفر می‌کند

مساعدت با تولید کنندگان

مودی ادامه داد: بانک کشاورزی در راستای مساعدت به تولید کنندگان خسارت دیده از عوامل قهری،از محل اعتبارات بند ” خ ” ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه، بدهی تعداد 8332 نفر به مبلغ 2570 میلیارد ریال را امهال نموده در این زمینه مقام دوم کشور را در سال 1401 کسب کرده است.

وی بیان کرد: همچنین در زمینه مساعدت از محل وصول نقدی به 2916 نفر از بدهکارانی که بدهی خود را به صورت نقدی پرداخت کرده اند،مبلغ 1853 میلیارد ریال تسهیلات جدید پرداخت گردیده است.

حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: صندوق بیمه کشاورزی استان نیز از ابتدای سال زراعی جاری(مهر ماه 1401)تا پایان دی ماه،تعداد 166هزار راس انواع دام،13هزارو 800 هکتار محصولات باغی،9 هزار و 500هکتار محصولات زراعی و بیش از 10 میلیون قطعه طیور بیمه نموده است .

مودی اظهارکرد: در سال زراعی گذشته مبلغ 840 میلیارد ریال غرامت برآورد که تا کنون 660 میلیارد ریال آن به کشاورزان خسارت دیده تحت پوشش بیمه پرداخت و مابقی در حال پرداخت می باشد.

مسئولیتهای اجتماعی

وی ادامه داد: بانک کشاورزی خراسان جنوبی در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود از ابتدای سال 1401 تعداد 1100 جلد دفتر و 30بسته نوشت افزار تحصیلی به دانش آموزان مناطق محروم اهدا کرده است.

افتتاح طرح های کشاورزی با تسهیلات بانک کشاورزی در دهه فجر سال 1401

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی افزود:در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تعداد 15 طرح کشاورزی و دامپروری با تسهیلات 1380 میلیارد ریالی بانک کشاورزی در شهرستانهای استان افتتاح و به بهره برداری رسیده اند که این تعداد طرح، زمینه اشتغال 60 نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید   حضور عضو هيات مديره بانك كشاورزی در استان خراسان جنوبی

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها