فرماندار بیرجند:

بارندگی‌های اخیر دربیرجند خسارت نداشته است

فرماندار بیرجند با بیان اینکه مجموع بارندگی ۴۸ ساعت گذشته تا ساعت ۱۸ امروز ۶.۸ میلی‌متر بوده است گفت: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر حادثه و یا خسارت احتمالی بر اثر بارندگی‌های اخیر در شهرستان بیرجند گزارش نشده و شرایط تحت کنترل است.

به گزارش خبرگزاری” پیام خاوران”، علی ناصری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی، تمامی اعضای شورای هماهنگی بحران شهرستان بیرجند در آماده باش کامل بودند و تمام تمهیدات لازم برای مواجهه با هر گونه حادثه احتمالی پیش‌بینی شده بود.

 

وی با بیان اینکه مجموع بارندگی ۴۸ ساعت گذشته تا ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۶٫۸ میلی‌متر بوده است؛ افزود: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر حادثه و یا خسارت احتمالی بر اثر بارندگی‌های اخیر در شهرستان بیرجند گزارش نشده و شرایط تحت کنترل است.

 

ناصری ادامه داد: در این مدت اطلاع‌رسانی‌های مستمر به مدیران دستگاه‌های اجرایی و امدادی و ارائه نکات و راهکارهای ضروری در مورد پیشگیری و مقابله با سیل احتمالی به مدیران ادارات داده شده است.

 

وی افزود: با هماهنگی اتاق اصناف و همکاری دهیاران و شوراهای روستاها، ادوات سنگین به روستاها  اعزام و عملیات بازگشایی و ترمیمی در مسیر رودخانه‌ها و نقاط خطر پذیر روستاهای بخش مرکزی از جمله پیرنج، رکات، زمان آباد، حاجی آباد، امیر آباد، شوکت آباد، حاشیه شهر بیرجند و غیره انجام شده است.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: نیروهای خدمات‌رسان و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران همچنان آماده هستند؛ تا در صورت ادامه بارش‌های امشب و فردا به یاری همشهریان بپردازند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نقاهتگاههای بستری و نگهداری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی تأمین شده است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها