مسابقه «دوست فلسطینی من» در بیرجند برگزار می شود

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند گفت: مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» در چهار بخش برای کودکان 6 تا 13 سال برگزار می شود.

به گزارش “پیام خاوران“، صادق دهقانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ابزارهای مهم که می تواند سبب آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئله مظلومیت مردم فلسطین شود، ابزار هنر است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند در ادامه بیان کرد: در این راستا کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند با همکاری خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، شهرداری بیرجند و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزاری مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» در دو رده سنی زیر 9 سال و 9 تا 13 سال را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مسابقه «دوست فلسطینی من» در چهار بخش برگزار می شود، افزود: این چهار بخش شامل نقاشی ویژه کودکان، دلنوشته و شعر، مسابقه پیامکی و مسابقه تجربه نگاری و ایده پردازی است.

دهقانی در ادامه گفت: در بخش نقاشی که ویژه کودکان در دو رده سنی زیر 9 سال و 9 تا 13 سال است، علاقمندان می توانند نقاشی های خود با موضوع کودکان غزه را رسم و همراه با نام و نام خانوادگی خود به آیدی @Sadeghh_ir در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت در بخش دلنوشته و شعر بایستی یک دلنوشته حداکثر یک صفحه یا شعر شامل حداقل 10 بیت با موضوع غزه و فلسطین را ارسال کنند.

وی بیان کرد: در بخش ایده پردازی و تجربه نگاری نیز باید علاقمندان ایده ها و تجربیات خود را برای حمایت و کمک به مسئله اول جهان اسلام یعنی مسئله فلسطین و غزه را مختصرا بنویسید و ارسال کنند.

بیشتر بخوانید   کمیته هماهنگی محرومیت‌زدایی در استان خراسان جنوبی تشکیل می شود

دهقانی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه «دوست فلسطینی من» 10 اردیبهشت ماه است، گفت: برگزیدگان هر بخش به صورت جداگانه بر اساس نظر هیات داوران تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها