نظارت استاندارد خراسان جنوبی بر شهربازیهای قاین
یک مجموعه بادی پلمب شد

به گزارش پیام خاوران، مصطفی بذری، مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی، با اشاره به اهمیت تأمین ایمنی شهروندان در فضاهای تفریحی اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح ایمنی، صیانت از حقوق شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، طرح نظارت بر شهربازیها و زمینهای بازی استان به صورت مستمر و دورهای در حال اجراست.
وی افزود: در همین راستا، بازرسان ادارهکل استاندارد خراسان جنوبی به همراه رئیس اداره استاندارد قاین و کارشناس حقوقی اداره کل از مجموعههای تفریحی و شهربازیهای این شهرستان بازدید و وضعیت تجهیزات و وسایل بازی را مورد ارزیابی قرار دادند.
مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی تصریح کرد: بازرسی تجهیزات شهربازیها به صورت دورهای توسط کارشناسان و شرکتهای بازرسی مورد تأیید سازمان ملی استاندارد ایران انجام میشود و بهرهبرداران این مراکز موظف هستند نسبت به اخذ گواهینامههای معتبر استاندارد و رعایت تمامی الزامات ایمنی اقدام کنند.
بذری با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل گرما و افزایش حضور خانوادهها در فضاهای تفریحی، نظارتها با حساسیت بیشتری دنبال میشود، گفت: در این بازدید یک مجموعه بادی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد و نداشتن گواهینامه معتبر، تا زمان رفع نواقص و اخذ تأییدیههای لازم پلمب شد.
وی تأکید کرد: ادارهکل استاندارد خراسان جنوبی با هرگونه بهرهبرداری از تجهیزات تفریحی فاقد تأییدیه استاندارد برخورد قانونی خواهد کرد و از شهروندان نیز درخواست میشود پیش از استفاده از وسایل بازی، به وجود گواهینامه معتبر استاندارد و برچسبهای ایمنی توجه داشته باشند.
انتهای پیام/
برچسب ها :استاندارد ، خراسان جنوبی ، شهربازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0