برگزاری دوره آموزشی تربیت مروجین بهره‌وری در شرکت گاز خراسان جنوبی

برگزاری دوره آموزشی تربیت مروجین بهره‌وری در شرکت گاز خراسان جنوبی

دوره آموزشی دو روزه تربیت مروجین بهره‌وری با حضور علی دهقان، نماینده سازمان ملی بهره‌وری و با تدریس سیدحامد موسوی راد، عضو هیئت‌ علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان، به‌منظور ارتقای سطح بهره‌وری در شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد.

بهره‌مندی 182 روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز

بهره‌مندی 182 روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به گازرسانی به 182 روستا در سال گذشته گفت: هدف ما در ابتدای سال گذشته گازرسانی به 120 روستا بود که با بهره‌مندی 182 روستا تا پایان سال گذشته 152 درصد اهداف گازرسانی روستایی طی سال 1402 محقق شده است.