بهره برداری از شبستان آستان مقدس بیبی زینب خاتون(س)
صحن و شبستان آستان مقدس بیبی زینب خاتون(س) مشهور به مزار “کاهی” در شهرستان سربیشه در مراسمی با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از زائران به بهره برداری رسید.
صحن و شبستان آستان مقدس بیبی زینب خاتون(س) مشهور به مزار “کاهی” در شهرستان سربیشه در مراسمی با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از زائران به بهره برداری رسید.
مدیر جهاد کشاورزی سربیشه با توجه به فصل برداشت زرشک در این شهرستان از پیش بینی درآمد 2500 میلیارد ریالی زرشک کاران خبر داد.
فرماندار سربیشه با اشاره به فراهم شدن و تامین بهترین زمین برای اجرای شهرک انرژی خورشیدی با توجه به معیارها کارشناسی و استانداردهای مد نظر سرمایهگذار گفت: با فراهم آوردن امکانات و زیرساختهای لازم با تمام توان از سرمایهگذار این طرح حمایت میکنیم.
مدیرعامل شرکت انرژیهای تجدیدپذیر خراسان از اتصال چهار توربین نیروگاه بادی دُرح سربیشه به شبکه سراسری خبر داد.
مدیر توزیع برق سربیشه از اصلاح و بهینه سازی شبکههای برق 18 روستای این شهرستان با سرمایه گذاری بالغ بر 50 میلیارد ریال خبر داد.
آستان مقدس بی بی زینب خاتون (س) مشهور به مزار کاهی بر بلندای تپهای در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی سالانه میزبان عاشقان اهل بیت و دلدادگانی است که از نقاط دور و نزدیک به زیارت این بقعه متبرکه مشرف میشوند.
فرماندار سربیشه از صاحبخانه شدن محرومین دهکهای یک تا سه شهرستان سربیشه تنها با پرداخت 50 میلیون تومان خبر داد.
مصطفی نخعی نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه با رای اکثریت اعضای کمیسیون به عنوان رئیس کمیته هستهای و انرژیهای نو کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شد.
اردوی جهادی دادگستری استان خراسان جنوبی برای ارائه خدمات قضایی الکترونیکی رایگان باحضور مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در منطقه محروم مرزی واقع در روستای گلوباغ شهرستان سربیشه برگزار شد .
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان دارای طرح هادی هستند که 82 درصد آن اجرایی شده است.