سفر استاندار خراسان جنوبی به نقطه صفر مرزی درح
در حرکتی نمادین و مسئولانه، استاندارخراسان جنوبی به نقطه صفر مرزی بخش درح شهرستان سربیشه سفر کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای مردم این منطقه قرار گیرد.
در حرکتی نمادین و مسئولانه، استاندارخراسان جنوبی به نقطه صفر مرزی بخش درح شهرستان سربیشه سفر کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای مردم این منطقه قرار گیرد.
در راستای حمایت از تولید و صنعت، "یکشنبه صنعتی" این هفته با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان سربیشه برگزار شد
مدیر برق شهرستان سربیشه گفت: در مجموع 9 عنوان پروژه شاخص برق در سه بخش درح و مود و سربیشه در این ایام مبارک دهه فجر افتتاح شد که 7 هزار و 225 خانوار از برکات آن بهرهمند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت انرژیهای تجدیدپذیر خراسان گفت: برای تکمیل نیروگاه بادی دُرح تا ظرفیت کامل نیروگاه(50 مگاوات برق ) به 47 میلیون یورو نیاز است.
طی مراسمی نخستین نیروگاه بادی خراسان جنوبی در شهر مرزی درح به بهره برداری رسید.
بیست و هفتمین روز ازماه رجب، مردی از تبار پاکان و از سلاله ابراهیم بتشکن، برسریر نبوت مینشست که کامل ترین انسان بود و شایستهترین فرد برای دریافت مدال پرافتخار رسالت.
استاندار خراسان جنوبی گفت: مرز ماهیرود، فرصت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت است.
استاندار خراسان جنوبی از کارخانه اکسید منیزیم سربیشه بازدید کرد.
با حکم استاندار خراسان جنوبی جواد میرزاجانی به عنوان سرپرست فرمانداری سربیشه و علی امینی به عنوان سرپرست فرمانداری زیرکوه منصوب شدند.
سربیشه با ثبت دمای منفی ۱۲ درجه سلسیوس سردترین شهر کشور در شب گذشته بود.