افتخارآفرینی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی به‌عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شد

افتخارآفرینی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی به عنوان دستگاه برگزیده در شاخص «تعامل اثر بخش با نظام تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و اجرایی استان» در جشنواره شهید رجایی سطح استانی انتخاب و تقدیر شد.

اختتامیه جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی برگزار شد
معرفی و تقدیر از دستگاه‌های برتر خدمت‌رسان

اختتامیه جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی برگزار شد

در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی سطح استانی که یکشنبه شب با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاونین استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان در سالن اجتماعات شهید رجایی استانداری برگزار شد، دستگاه‌های برتر استان معرفی و تقدیر شدند.