تأکید بر صرفهجویی برق در ادارات خراسان جنوبی برای عبور از محدودیتهای سوخت نیروگاهی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به محدودیتهای تأمین سوخت نیروگاهها، بر ضرورت مدیریت مصرف برق در سطح استان تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به محدودیتهای تأمین سوخت نیروگاهها، بر ضرورت مدیریت مصرف برق در سطح استان تأکید کرد.
پس از نزدیک به یک دهه اختلافات حقوقی و مدیریتی، بنگاه مستقل خیریه آب لوله بیرجند با انتخاب هیئت مدیره جدید و رویکردی شفاف و قانونمند، فعالیتهای خود را از سر گرفت.
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: بیش از نیمی از پروژههای نهضت مدرسهسازی استان به بهرهبرداری رسیده و با مشارکت گسترده خیرین، بیش از ۹۵ درصد مدارس ساخته شده و ارتقای عدالت آموزشی در مناطق مختلف استان دنبال میشود.
۲۰ ایستگاه ثبت دما در خراسان جنوبی در شبانهروز گذشته وقوع یخبندان را گزارش کردند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از افزایش مصرف گاز در بخشهای خانگی، صنعتی و تجاری استان خبر داد و گفت: میزان مصرف گاز در 24 ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه قبل 7.4 درصد افزایش داشته که این روند افزایشی، فشار مضاعفی بر شبکه گاز استان وارد کرده است.
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با تأکید بر پایداری شبکه در شرایط اضطراری گفت: شبکه ارتباطی شریان حیاتی استان است و پایداری آن در هر شرایطی اولویت اصلی ماست.
با حضور دکتر پزشکیان رئیسجمهور، تفاهمنامه چهارجانبه بانک رفاه کارگران، استانداری خراسان جنوبی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان و شرکت کویرتایر امضا شد.
مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از پیشرفت ۹۳ درصدی مرکز جامع انتقال خون استان خبر داد.
مدیر توزیع نیروی برق قائنات از برخورداری ۷۵ روستای شهرستان از طرح بهارستان، پیشرفت پروژههای نهضت ملی و توسعه انرژی خورشیدی خبر داد و گفت: شهرکهای صنعتی و روستایی با استقبال چشمگیر سرمایهگذاران مواجه شده است.
استاندار خراسان جنوبی گفت: 29 مصوبه و حدود 65 هزار میلیارد تومان اعتبار، رهاورد سفر رئیس جمهور به این استان است.