1492 واحد صنعتی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهرهمند شدند
مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهرهمندی یک هزار و 492 واحد صنعتی استان از گاز طبیعی گفت: راه ده ساله را دو ساله پیمودیم.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهرهمندی یک هزار و 492 واحد صنعتی استان از گاز طبیعی گفت: راه ده ساله را دو ساله پیمودیم.
به منظور انجام عملیات برش و توسعه شبکه،گاز مشترکین شهرستان خوسف دوشنبه 21 مهرماه ، از ساعت 11 صبح الی 22 به مدت 11 ساعت قطع خواهد شد .
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه نهضت عظیم گازرسانی به همچنان ادامه دارد گفت: با اقدامات جهادی و تلاش مضاعف کارکنان، عملیات گازرسانی به 342 روستای استان در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری در مجموع 790 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف استان به مصرف رسیده است.
با وقوع سیلاب در اکثر مناطق خراسان جنوبی، شبکه گازرسانی به دو روستای بخش مرکزی بیرجند که منجر به قطعی گاز بودند با تلاش شبانه روزی اکیپ های امداد و تعمیرات و همراهی جدی گازبان ها، جریان گاز این روستاها در کمترین زمان ممکن برقرار گردید.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:کارکنان این شرکت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، با اهدای خون خود به یاری بیماران شتافته و در این امر خداپسندانه شرکت کردند.
به پاس خدمات ارزنده و تخصصی و برای دومین سال متوالی سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، در جشنواره شهید رجایی به عنوان مدیر برتر استانی انتخاب شد.
حدود دو ماه است که مردم خراسان جنوبی برای دریافت گاز مایع مشکلاتی دارند و در روزهای کرونایی در صفهای طولانی میایستند که بیشتر اوقات دست خالی به خانه برمیگردند و گویا کسی هم پاسخگو نیست و مسئولان توپ را در زمین هم پاسکاری میکنند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با همت و اقدامات جهادی از هفته دولت سال 96 تا هفته دولت سال امسال و طی 3 سال تعداد 10 شهر ، 736 روستا و 1042 واحد صنعتی و تولیدی استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با اعتباری بالغ بر 577 میلیاردتومان پروژه های گازرسانی به 182 روستا و 52 واحد صنعتی افتتاح و عملیات گازرسانی به 233 روستا که بخشی از 1309 پروژه شرکت گاز خراسان جنوبی کلنگ زنی می شود.