پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به مناسبت هفته انتظامی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، از تلاش های فرماندهی و پرسنل انتظامی خراسان جنوبی قدردانی کرد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، از تلاش های فرماندهی و پرسنل انتظامی خراسان جنوبی قدردانی کرد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: مشترکین برق خوش مصرف علاوه بر پاداش نقدی، منتظر جوایز خودرو و مشترکین برق پرمصرف و بد مصرف منتظر قبوض میلیونی باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از افزایش مصرف برق در استان خبر داد و گفت: هم اکنون از پیک مصرف سال قبل عبور کردهایم و کنترل و مدیریت در پیک بار و تعادل بین عرضه و تقاضای برق در سال جاری بسیار ضروری است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: سیل ۱۵ اردیبهشت امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان به زیرساختهای برق استان خسارت وارد کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از اجرای موفق طرحهای توسعه محور این شرکت و اتمام طرح بهارستان در 193 روستای استان در سال گذشته خبر داد.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران از تلاش های ارزشمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در برگزاری اولین یادواره شهدای صنعت آب وبرق استان تجلیل و قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با تبریک هفته دولت گفت: این ایام یادآور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: نمودارهای مصرف برق استان نشان داد که مصرف برق ۱۱ مرداد در استان در مقایسه با روز مشابه آن در تابستان سال گذشته، ۱۲ درصد افزایش دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با صدور پیامی عید غدیر را به ملت شریف ایران و هم استانی های گرامی وخانواده بزرگ صنعت برق خراسان جنوبی تبریک گفت.
مدیرعاملشرکت برق خراسان جنوبی درپیامی باتبریک سوم خردادسالروزگرامیداشت فتح خرمشهردرعملیات بیتالمقدس،روزمقاومت ،ایثاروپیروزی گفت:سوم خرداد،حماسهای که نقش آزادی،ایثارومجاهدت را برلوح تاریخ به یادگارگذاشت.