برگزاری دوره آموزشی نیروهای جدید الاستخدام در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی
در راستای برنامه ریزی صورت گرفته ،دوره آموزشی توجیهی نیروهای جدید الاستخدام دوره مذکور از 11 لغایت 22آبان ماه با حضور مهندس شرکاء و شوکتی راد برگزار شد.
در راستای برنامه ریزی صورت گرفته ،دوره آموزشی توجیهی نیروهای جدید الاستخدام دوره مذکور از 11 لغایت 22آبان ماه با حضور مهندس شرکاء و شوکتی راد برگزار شد.