خراسان جنوبی در مسیر جهش زیرساختی و تقویت دیپلماسی مرزی قرار گرفته است
استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در مسیر جهش زیرساختی و تقویت دیپلماسی مرزی قرار گرفته است.
استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در مسیر جهش زیرساختی و تقویت دیپلماسی مرزی قرار گرفته است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: همکاریهای اقتصادی ایران و افغانستان در حوزههای کشاورزی، ترانزیت، و تبادلات تجاری از طریق مرز ماهیرود در حال گسترش است و خراسان جنوبی نقش محوری در توسعه این تعاملات ایفا میکند.
به گزارش “ پیام خاوران “، مجتبی شریعی فر، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایهگذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از حضور فعال و تاثیرگذار استان خراسان جنوبی در نمایشگاه ایران اکسپو خبر داد و گفت: همزمان با آغاز به کار نمایشگاه ایران اکسپو، استاندار خراسان جنوبی در پاویون استان حضور پیدا کرده و علاوه بر
استاندار خراسان جنوبی بر استمرار و افزایش سطح تعاملات تجاری با افغانستان تأکید کرد و گفت: برای توسعه مبارلات تجاری با افغانستان از طریق بازارچههای مرزی استان آمادگی کامل داریم.
بازرگانان فراه اعلام کردند که گمرک این ولایت برای بار دوم بهروی کالاهای ایرانی بسته شده و این موضوع باعث خسارات فراوان به آنها شده است.
استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر یکروزه به کابل، با سرپرست و معاون مالی وزارت مالیه جمهوری اسلامی افغانستان دیدار و گفتگو کرد .