آبگیری 11 میلیون مترمکعبی سازههای آبخیزداری خراسان جنوبی
سرپرست منابع طبیعی استان از افزایش 53 برابری آبگیری سازههای آبخیزداری استان در پی بارانهای اخیر خبر داد.
سرپرست منابع طبیعی استان از افزایش 53 برابری آبگیری سازههای آبخیزداری استان در پی بارانهای اخیر خبر داد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت:با کنترل حدود ۱۱ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری در بارندگی اوایل فروردین ماه ، میزان استحصال رواناب از ابتدای سال آبی به بیش از 23 میلیون و سیصد هزار مترمکعب رسید.