افزایش 6 درصدی آبرسانی سیار در خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در ۶ ماهه نخست سال حجم آبرسانی سیار نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در ۶ ماهه نخست سال حجم آبرسانی سیار نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: تامین آب شرب 453 روستای استان به دلیل کمبود ظرفیت شبکه با آبرسانی سیار انجام میشود که از این تعداد 368 روستا به صورت دائم و 85 روستا هم در تابستان به چرخه آبرسانی سیار اضافه میشوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: براثر خشکسالی 330 روستای استان با تانکر آبرسانی میشود و کم آبی مهمترین مشکل در خراسان جنوبی است با این وجود در شبکههای آبرسانی استان به صورت میانگین هدرفت بالای 40 درصد آب را داریم.