رزمایش قطع برق در خراسان جنوبی برگزار شد+ تصاویر

رزمایش قطع برق در خراسان جنوبی برگزار شد+ تصاویر

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل امروز رزمایش قطع برق مراکز حیاتی و حساس و مهم سراسر کشور به دستور رئیس سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.

پايش ميزان مصرف برق در ادارات و دستگاههاي اجرايي خراسان جنوبی

پايش ميزان مصرف برق در ادارات و دستگاههاي اجرايي خراسان جنوبی

مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید طالبی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از اجراي طرح پايش میزان مصرف برق ادارات و دستگاههاي اجرايي استان با حضور نمایندگان محترم سازمان بسیج کارمندان و استانداری خراسان جنوبی خبر داد.

100نقطه در خراسان جنوبی تحت اتوماسیون شبکه برق قراردارد

100نقطه در خراسان جنوبی تحت اتوماسیون شبکه برق قراردارد

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ نقطه در استان تحت اتوماسیون قرارداردگفت: در این راستا پیش بینی می شود تا پایان امسال ۲۰۰ نقطه در استان تحت اتوماسیون قرار گیرند.

اصلاح الگوی مصرف برق خانگی نیاز به یک کار فرهنگی ملی است

اصلاح الگوی مصرف برق خانگی نیاز به یک کار فرهنگی ملی است

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود ۸۵ درصد مشترکان در این استان، مشترکین خانگی هستند گفت: میزان مصرف این مشترکان 28 تا 30 درصد است که برای اصلاح الگوی مصرف برق خانگی نیاز به یک کار فرهنگی جامع و ملی است.

طرح الکترونیکی قبوض کاغذی عملیاتی می شود/صرفه جویی سالیانه 1.2میلیارد تومان درهزینه ها

طرح الکترونیکی قبوض کاغذی عملیاتی می شود/صرفه جویی سالیانه 1.2میلیارد تومان درهزینه ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح الکترونیکی کردن قبوض کاغذی از تیرماه آغاز می شود گفت: در راستای این طرح سالیانه مبلغی معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان در هزینه ها صرفه جویی میشود.