راه اندازی مجدد تنها جایگاه CNG در خوسف
شهردار خوسف از راه اندازی مجدد جایگاه CNG شهرداری خوسف به عنوان تنها جایگاه عرضه گاز شهرستان پس از ۲۰ روز تعطیلی خبر داد و گفت: این جایگاه به متقاضیان واگذار می شود.
شهردار خوسف از راه اندازی مجدد جایگاه CNG شهرداری خوسف به عنوان تنها جایگاه عرضه گاز شهرستان پس از ۲۰ روز تعطیلی خبر داد و گفت: این جایگاه به متقاضیان واگذار می شود.
چندسالی است که گاز به شهرستان درمیان رسیده ولی نبود جایگاه CNG معضلی برای رانندگان شده است.
در حال حاضر 1475 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در سطح استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که از این تعداد حدود 1000 واحد صنعتی تنها در سه سال اخیر به شبکه گاز متصل شده اند.