آگهي مزايده یک قطعه زمین باکاربری صنعتی در شهر بیرجند( نوبت دوم )

تست

  • کد آگهی: 56088
  • یکشنبه ۱۰ دی ۰۲ - 00:00

اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در نظر دارد یک قطعه زمین با کاربری صنعتی (جهت احداث مجتمع نان) در شهر بیرجند به صورت نقدي  را با مشخصات مندرج در جدول ذيل از طريق مزايده به فروش برساند. متقاضيان محترم مي توانند جهت بازديد زمین و کسب اطلاعات بیشتر به اداره راه و شهرسازی مربوطه مراجعه فرمايند.

كليه مراحل مزايده اعم از دريافت و تحويل اسناد از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت به آدرس : ( (www.setadiran.ir صورت مي پذيرد و حتماً می بایست دریافت اسناد از کاربری شخص انجام شود در غیر اینصورت امکان بارگذاری پیشنهاد قیمت نخواهد بود.

 ضمناً؛ جهت عضويت در سامانه فوق با دفاتر پيشخوان دولت منتخب در سايت مذكور تماس حاصل نمايند. تاريخ توزيع اسناد شركت در مزایده از تاريخ 06/10/1402 لغايت 17/10/1402مي باشد وآخرین مهلت بارگذاري پیشنهادات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تا تاريخ 28/10/1402ميباشد.

متقاضيان محترم علاوه بر اقدام از طريق سامانه ستاد مي‌بايست پاکت پيشنهادهاي خود را به شرح ذيل حداكثر تا پایان وقت اداری تاریخ 28/10/1402 به دبیرخانه مرکزی یا با پست پیشتاز به آدرس اعلام شده در جداول ذيل ارسال نمايند. تنها یک پاكت بصورت فيزيكي در مهلت مقرر تحويل مزایده گزار گردد.

 محتویات پاکت پیشنهاد که باید به صورت فیزیکی تحویل گردد:

  • ودیعه شرکت در مزایده به صورت اصل ضمانتنامه بانكي معادل 5% كل قيمت پايه مزايده قابل دريافت در كليه شعب بانك هاي استان و يا واريز وجه نقد (با ارائه اصل فيش بانكي) به شماره شباي حساب 670100004001037106372777IR با شناسه واريز 978286500130000000000000000030 بانك مركزي به نام سازمان ملي زمين و مسكن

ضمناً ؛ حتماً بروي پاكت نام شهر؛ شماره رديف آگهي و شماره جدول قيد گردد.

 مواردی که جهت ارائه پیشنهاد باید در سامانه ستاد بارگذاری شوند:

  • بارگذاری تصویر ودیعه شرکت در مزایده.
  • فرم تكميل شده شرايط خاص شركت در مزايده + فرم درخواست استرداد سپرده شرکت در فراخوان
  • تصویر موافقت نامه اصولی جهت احداث مجتمع نان
  • فرم تعهد نامه در مورد عدم مشمول قانون منع مداخله كارمندان در معاملات دولتي مورخ 22/10/77
  • تصوير شناسنامه، كارت پايان خدمت يا معافي دائم و كارت ملي براي اشخاص حقيقي؛ و تصوير آگهي روزنامه رسمي، آخرين تغييرات اشخاص حقوقي و گواهي نمونه امضاء مديران صاحب امضا نزد دفاتر اسناد رسمي براي اشخاص حقوقي

(اسناد پیوست پیشنهاد قیمت به هیچ وجه شامل قیمت پیشنهادی مزایده گر نمی باشد و ارسال پیشنهاد قیمت در فایل پیوست ممنوع میباشد. ملاک ارزیابی مزایده گران بر اساس قیمت پیشنهادی درج شده در سیستم می باشد و فایل پیوست شامل مدارک مورد نیاز دستگاه مزایده گزار است.)

تذكرات :

  • به پيشنهادات فاقد سپرده ، كمتر از 5 درصد و يا غير از سپرده هاي مشخص شده، مبهم، مخدوش و يا تحويل شده در خارج از موعد مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  • برندگان مزایده می بایست اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه ستاد ایران را جهت ادامه اقدامات واگذاری به این اداره کل تحویل نمایند.
  • واگذاري اراضی صنعتی به برنده مزايده بصورت انعقاد قرارداد واگذاري و انتقال سند مالكيت منوط به احداث بنا و ارائه پايانكار و تسويه حساب قطعي خواهد بود.
  • واگذاري اراضی صنعتی  متقاضی می بایست دارای موافقت نامه اصولی از مرجع ذیربط ارائه نماید و واگذاری به برنده مزايده بصورت انعقاد قرارداد واگذاري و انتقال سند مالكيت منوط به احداث بنا و ارائه پايانكار و گواهی بهره برداری تسويه حساب قطعي خواهد بود.
  • برندگان مزايده موظفند حداكثر ظرف مدت ده روز كاري، جهت پرداخت مبلغ نقدي به اداره درآمد و هزينه‌هاي عملياتي اداره كل راه و شهرسازي خراسان جنوبي مراجعه نموده و تصویر فیش واریزی وجه قرارداد را در سامانه ستاد بارگذاری نمایند. لازم است برندگان مزایده اصل فيش پرداختي را به امور مالي اداره كل تسليم نمايند. تكميل مراحل تا ثبت نهایی قرارداد مي بايست در سامانه ستاد صورت پذیرد. عدم پرداخت بهاء ملک در مهلت مقرر به منزله انصراف از خريد تلقي و مورد مزايده به برندگان دوم با رعايت مقررات مربوطه واگذار ميگردد، كه در اينصورت سپرده توديعي به نفع اداره كل ضبط و متقاضي هيچگونه ادعايي نخواهد داشت.
  • كليه هزينه هاي متعلقه شامل نقل و انتقال ، هزينه آماده سازي ، عوارض و ماليات متعلقه و غيره كلاً به عهده برنده مزايده مي باشد.
  • بازگشايي پاكات راس ساعت 9:00 صبح روز یکشنبه مورخ 01/11/1402 در محل اداره كل انجام خواهد شد.
  • كساني كه مشمول لايحه قانوني راجع به منع مداخله وزراء و نمايندگان مجلسين و كارمندان دولت در معاملات دولتي و كشوري مي باشند حق شركت در مزايده را ندارند.%

  • اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی
چاپ و دانلود PDF

شناسه آگهی: 1630233
شناسه انتشار: 6539
شماره م / الف: -1
تاریخ انتشار : 1402/10/10

ارسال نظر

پربازدید ترین خبرها