دسته‌بندی‌های خبر: اجتماعی، بهداشت ودرمان
تاریخ انتشار : شنبه 30 دسامبر 2023 - 0:00
کد خبر : 56030
| نویسنده: محمد قربانی

حضور مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در مرکز سامد + سند

حضور مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در مرکز سامد + سند

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات شهروندان در حوزه بیمه سلامت در سامانه ارتباطی مردم و دولت(سامد) حضور می یابد.

به گزارش ” پیام خاوران ” ارتباط مردمی مستقیم با دکتر علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) برگزار می شود.

این  برنامه  روز یکشنبه  10 دی ماه ساعت: 10 الی 11:30 صبح  در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت)از طریق تماس با شماره تلفن 111  صورت می گیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.