دو سازه آبخیزداری در خوسف آبگیری شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: 2 سازه آبخیزداری شهرستان خوسف در حوضه آبریز سیوجان تجک آبگیری شد.
به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا نصرآبادی با اشاره به بارندگی های آذرماه در استان اظهار داشت: از 4 سازه ی اجرا شده طی بارندگی اذرماه 2 سازه آبگیری شد.
وی افزود: 20 هزار مترمکعب در این دو سازه آبگیری شده که 6 منبع آبی را تحت تاثیر قرار می دهد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی ادامه داد: در حوضه سیوجان تجک 4 سازه آبخیزداری با حجم عملیات 3 هزار متر مکعب از نوع سنگی ملاتی، با اعتبار 15 میلیارد و 663 میلیون ریال از منابع صندوق توسعه ی ملی در سال 1399 اجرایی شده که حجم آبگیری آن 40 هزار متر مکعب است.
نصرآبادی عنوان کرد: این سازه ها 10 منبع آبی در 10 روستا را تحت تاثیر قرار می دهند،که جمعیت 2 هزار نفری را شامل میشود.
انتهای پیام/ 102
برچسب ها :آبخیزداری، آبگیری، سدسازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0