آغاز برداشت انجیر در خراسان جنوبی

برداشت انجیر از سطح 353 هکتار از باغ های خراسان جنوبی آغاز شد.
به گزارش “پیام خاوران “ مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: 214 هکتار از باغ های استان زیرکاشت دیم و 139 هکتار از باغ ها زیر کاشت آبی انجیر است.
رضایی با اشاره به افزایش پیش بینی تولید انجیر دراستان به دلیل افزایش بارندگی با توجه به سطح زیرکاشت دیم، پیش بینی کرد: امسال 560 تن انجیز از باغ های زیرکاشت این محصول برداشت شود.
وی افزود: بیشترین سطح زیرکاشت انجیر استان به شهرستان خوسف با 56 هکتار اختصاص دارد.
مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه برداشت انجیر در خراسان جنوبی با توجه به نوع و شرایط اقلیمی منطقه تا اواخر شهریور ادامه دارد، افزود: در این استان دو نوع انجیر سیاه و زرد برداشت می شود.
پارسال 520 تن انجیر سطح زیرکاشت این محصول در خراسان جنوبی برداشت شد.
منبع:صداوسیما
انتهای پیام /
برچسب ها :انجیر ، برداشت ، خراسان جنوبی ، سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0