آغاز نوبتگیری سامانه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان

به گزارش پیام خاوران، مهدی مرتضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فعال شدن سامانه نوبتگیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیشدبستان از ۲۲ فروردینماه ۱۴۰۵ خبر داد.
وی با اعلام این خبر افزود: سامانه «سیرت۲» برای نوبتگیری متولدین ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ که سال آینده وارد پایه اول دبستان میشوند، از ۲۲ فروردین فعال شده است و والدین این گروه از نوآموزان باید در اسرع وقت نسبت به نوبتگیری الکترونیکی اقدام کنند و طبق زمان تعیینشده در مراکز جامع سنجش حضور یابند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر کوتاه بودن فرصت موجود، خاطرنشان کرد: عدم مراجعه بهموقع خانوادهها میتواند روند ثبتنام و ادامه فرآیند آموزشی نوآموزان را با مشکل مواجه کند؛ بنابراین والدین باید هرچه سریعتر مراحل نوبتگیری و مراجعه به مراکز تعیینشده را انجام دهند تا از تأخیر در ثبتنام پایه اول جلوگیری شود.
مرتضوی همچنین تصریح کرد: نوآموزانی که پیشتر در سامانه نوبت گرفتهاند اما به دلیل شرایط جنگ رمضان موفق به حضور در مراکز سنجش نشدهاند، نیازی به نوبتگیری مجدد ندارند و باید منتظر تماس برای تعیین زمان مراجعه و تکمیل فرآیند سنجش باشند.
انتهای پیام/
برچسب ها :بدو ورود به دبستان ، سامانه سنجش ، نوآموزان ، نوبت گیری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0