مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خوسف خبر داد
اجرای طرح ملی پایداری شبکه برق در شهرستان خوسف

به گزارش” پیام خاوران “؛ حسن حاجی آبادی در حاشیه اجرای انی طرح گفت: طرح کشوری سازماندهی اقدامات ملی امور نگهداشت (سامان) با هدف حفظ پایداری شبکه توزیع برق، ارتقای کیفیت خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی مشترکان با بهینه سازی 7 کیلومتر از فیدر گل شهرستان خوسف، برنامهریزی و اجرا شد.
وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح جهادی، 7 گروه عملیاتی از شهرستان های بیرجند ،قائن ،درمیان ، سربیشه و خوسف متشکل از 25 نفر از پرسنل عملیاتی و نظارتی حضور داشتند و اقدامات لازم برای بهبود وضعیت شبکه و افزایش قابلیت اطمینان آن را انجام دادند.
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خوسف یادآور شد: اجرای این طرح بخشی از برنامههای ابلاغی شرکت توانیر در راستای ارتقای پایداری شبکه برق و بهبود سطح خدماترسانی به مشترکان در سطح کشور است.
در زمان اجرای این طرح، رخ افروز مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق، فتح نیا مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری و بهایین مدیر دفتر HSE شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، با حضور میدانی در محل اجرای عملیات، از روند انجام فعالیتها بازدید و در جریان اقدامات انجامشده توسط گروههای عملیاتی قرار گرفتند.
برچسب ها :خراسان جنوبی ، خوسف
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0