پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی به مناسبت روز مهندس
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی در پیامی، فرارسیدن پنجم اسفندماه، روز مهندس را به مهندسان و فعالان عرصه مهندسی استان تبریک گفت.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی در پیامی، فرارسیدن پنجم اسفندماه، روز مهندس را به مهندسان و فعالان عرصه مهندسی استان تبریک گفت.
فرماندار فردوس نقش مهندسان را در توسعه و عمران شهرستان حیاتی دانست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی، فرارسیدن پنجم اسفندماه، روز مهندس را به جامعه مهندسی کشور بهویژه مهندسان تلاشگر صنعت برق استان تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن 5 اسفند روز مهندس را تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با تبریک روز مهندس گفت: این روز ارزشمند موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعهساز و تحولآفرین بودهاند.
جغرافیای فرهنگی ایرانیان طی قرون و اعصار دانشمندان و فرهیختگان بسیاری را در دل خود پرورش داده که یکی از این بزرگان خواجه نصیر الدین طوسی است. او از علمای بلامنازع قرن هفتم هجری است.
استاندار خراسان جنوبی روز مهندسی را گرامی و اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن خراسان جنوبی بر مدار توسعه همهجانبه، وجود مهندسین خوش فکر و با استعداد، سرمایهای ارزشمند محسوب میشود.