ظرفیت تولید خودرو در گروه بهمن به ۳ برابر افزایش می یابد/ تولید دو محصول جدید در سال آینده

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اینکه در سال آینده پیش‌بینی عرضه دو محصول جدید را نیز داریم، گفت: همچنین طی ۳ سال آینده بنا داریم ظرفیت تولید خود را ۳ برابر کنیم.

به گزارش “پیام خاوران “ غلامرضا محمدی در آیین رونمایی از تایر خودروی فیدلیتی که با سایز ۲۵۵، فاق ۴۵ و رینگ ۲۰ توسط کویر تایر طراحی و بومی سازی شده است، به فعالیت خوب کارخانه کویرتایر اشاره کرد و اظهار داشت: این کارخانه می‌تواند در آینده صنعت کشور را از واردات لاستیک بی‌نیاز کند.کویر تایر تاکنون راه خوبی را طی کرده و بسیار در صنعت کشور مفید بوده است.

وی با بیان اینکه امید است این شرکت گام‌های مؤثرتری بردارد، ابراز امیدواری کرد: این شرکت در آینده صنعت کشور را واردات تایر بی نیاز کند.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه بهمن با بیان اینکه گروه بهمن بیش از ۶۰ درصد خودروهای تجاری کشور را تولید می‌کند، بیان کرد: با ورود کویرتایر به تولید تایر خوردوهای تجاری رادیال کمک شایانی به مجموعه گروه بهمن خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه گروه بهمن تقریباً از دهه ۱۳۳۰ آغاز به کار کرده و از قدیمی‌ترین خودروسازان کشور بوده است، تصریح کرد: در ابتدا نام آن خلیج کو بود که بعد از انقلاب به ایران وانت تغییر نام داد.

وی ادامه داد: در سال ۷۰ نیز این گروه به بهمن تغییر نام داد و سال ۹۵ خصوصی شد که از سال ۹۵ تاکنون شرکت بهمن فضای مسقف کاری خود را تا ۸۰ درصد افزایش داده است.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه بهمن با بیان اینکه برنامه‌‌های توسعه‌ای زیادی در دست اقدام داریم، افزود: امسال از ۲ محصول رونمایی شد که یک محصول با توجه به ظاهر و مشخصات فنی و جذابی که دارد بتواند حضور خوبی در بازار داشته باشد و یک محصول استراتژیک نیز داریم که این محصول نیز قرار است پرتیراژترین محصول کشور شود.

بیشتر بخوانید   امنیت حاکم بر کشور، حاصل حضور مقتدرانه همه نیروهای نظامی و انتظامی است

محمدی یادآور شد: با توجه به حجم تولیدی که برای این محصول برنامه‌ریزی شده قرار است بیش از۵۰ درصد سهم بازار را در ۲ سال به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: همچنین قرار است سالانه یا حداقل هر ۲ سال یک‌بار یک محصول پردوام و پر تیراژ داشته باشیم و ۶۰ درصد در مدت ۳ سال ظرف محصول داخل را داشته باشیم و همچنین امید است محصولی که مشترک با تایر نیز کار کردیم در نخستین فرصت تأییدیه نهایی بگیرد.

وی بیان کرد: گروه بهمن بنا دارد محصولات خود را با اولویت مصرف قطعات ساخت داخل بسازد که در این میان شرط اصلی کیفیت است و در تایر هم به همین شکل که بنا داریم با کمک قطعه سازان و کل زنجیره تأمین هدفی که پیش رو داریم را در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم.

محمدی با تاکید بر اینکه در سال آینده پیش‌بینی عرضه دو محصول جدید را نیز داریم، خاطرنشان کرد: همچنین طی ۳ سال آینده بنا داریم ظرفیت تولید خود را ۳ برابر کنیم.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به نگاه ویژه به امور کیفی در گروه بهمن اظهار کرد: برای داخلی سازی قطعات برنامه گسترده داریم ولی کیفیت خودروی فیدلیتی را فدای داخلی سازی نخواهیم کرد. تایر تولیدی کویرتایر برای فیدلیتی، علامت استاندارد را نیز دریافت کرده است. قطعا فیدلیتی با توجه به کیفیت برتر محصولات کویرتایر می تواند درخواست های بهمن موتور را برای ورود به بازار انجام دهد.

گفتنی است خودروی فیدلیتی محصول استراتژیک گروه بهمن، پیشرفته ترین خودرو تولیدی در داخل کشور خواهد بود که قطعه سازان داخلی در ساخت قطعات آن مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید   کراس‌اوور جدیدگروه بهمن با چه مشخصاتی به بازار می‌آید؟

گروه بهمن با برگزاری نمایشگاه داخلی سازی قطعات خودرو، از همه قطعه سازان کشور دعوت به همکاری کرد که با سطح کیفی مورد نظر گروه بهمن در ساخت قطعات همکاری کنند و شرکت کویرتایر در این راستا به تولید تایر رینگ ۲۰ اینچ برای اولین بار در کشور اقدام کرد. این تایر با مشخصهR20 45/255 ویژه خودرو فیدلیتی گروه بهمن آماده شده است.

امیرعباس زهتاب مدیر تامین داخلی گروه بهمن نیز در این مراسم گفت: خوشحالیم که نمایشگاه داخلی سازی گروه بهمن باعث رونق و بروز توانایی قطعه سازان داخلی شده است و این روند با توجه به تاکیدات سهامداران و مدیر عامل گروه بهمن در شتاب گیری داخلی سازی و با در نظر گرفتن برترین کیفیت ها ادامه خواهد داشت.

در چهارچوب داخلی سازی قطعات خودروی لوکس، پیشرفته و استراتژیک فیدلیتی که از خودروی روز دنیا در گروه بهمن محسوب می شود، شرکت کویر تایر به عنوان پیشرفته ترین سازنده لاستیک خودروهای سبک در کشور، با استفاده از توان طراحی و تولید خود، لاستیک فیدلیتی را در دو سایز رینگ ۱۸ و ۲۰ تولید کرده که سایز ۲۰ اینچ این لاستیک برای اولین بار در کشور توسط این گروه تولیدی اتجام شده است.


انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها