نکات مهم برای خرید نیم بوت زنانه

  • کدخبر: 32104
  • یکشنبه ۲۱ آذر ۰۰ - ۰۸:۳۶

نکات مهم برای خرید نیم بوت زنانه یکی از نیازهای بانوان در فصول سرد مانند پاییز و زمستان، پوشیدن نیم بوت دخترانه یا نیم بوت زنانه متناسب می باشد و بازار فروش این محصول نیز در این ایام قوت می گیرد

به گزارش ” پیام خاوران ” یکی از نیاز های بانوان در فصول سرد مانند پاییز و زمستان، پوشیدن نیم بوت دخترانه یا نیم بوت زنانه متناسب می باشد و بازار فروش این محصول نیز در این ایام قوت می گیرد .در اين مقاله قصد داريم به نكات مهمي كه در خريد نيم بوت زنانه بايد دقت كنيد بپردازيم.

چرا در خريد نيم بوت بايد دقت كنيم؟

نکته قابل توجه این است که یک بانو علاوه بر توجه به زیبایی و متناسب بودن آن مدل های نیم بوت دخترانه یا مدل های نیم بوت زنانه با استایلش، به کیفیت و کارآمدی آن نیز توجه بسیار می نماید و برای خرید آن وسواس خاصی به خرج می دهد، زیرا پا به قلب دوم انسان معروف است و پوشیدن کفش های متناسب طوری که سلامت پا و استخوان ها و زانو و لگن و کمر را تضمین نماید در اولویت می باشد.

پس برای اینکه خرید نیم بوت دخترانه و زنانه متناسب داشته باشیم، لازم است مواردی را مورد توجه قرار دهیم که در ادامه بدان می پردازیم .

توجه به مدل نيم بوت زنانه

نکته حائز اهمیت در خرید نیم بوت زنانه و دخترانه، توجه به این مساله است که قصد خرید آن را برای چه مناسبتی دارید، به طور مثال برخی صرفا نیم بوت را برای مجالس مهمانی و عروسی هایی که در فصول سرد برگزار می گردد خریداری می نمایند. در این موراد توصیه می شود مدل های نیم بوت دخترانه یا زنانه پاشنه دار یا پاشنه میخی با طرح های گوناگون که متناسب شب می باشد استفاده گردد که جلوه خاصی به شما می بخشد  .

اگر قصد خريد اينترنتي نيم بوت را داريد مي توانيد در فروشگاه اينترنتي دايان شاپ انواع مدل هاي نيم بوت زنانه را مشاهده و مدل موردنظرتان را خريداري كنيد.

بیشتر بخوانید   افزایش بیش از ۳برابری صادرات امانات پستی از خراسان جنوبی

خريد نيم بوت زنانه متناسب با توجه به موقعيت اداري

اما اگر قصد خرید نیم بوت دخترانه و نیم بوت زنانه برای محیط های رسمی و اداری و تحصیلی دارید ، توصیه ما به شما این است که از مدل های نیم بوت دخترانه یا زنانه ساده و با پاشنه کوتاه یا بدون پاشنه استفاده نمایید . زیرا طولانی بودن مدت پوشیدن این بوت ها و همچنین برای بانوانی که مشاغلی مانند وکالت دارند که ممکن است مسیر های متعدد با آن طی نمایند راحتی و سلامتی پا و استخوان های زانو و لگن و کمر در اولویت می باشد و پوشیدن بوت های پاشنه دار در این موارد توصیه نمی گردد زیرا به مرور زمان ممکن است اسیب های جدی وارد نماید . عمدتا نیم بوت‌های نوک تیز گزنه مناسبی برای محل های رسمی می باشند .

عده ای از بانوان نیز قصد خرید نیم بوت دخترانه و نیم بوت زنانه برای سفر دارند که برای این افراد نیز مدل هایی متناسب با این اهداف در نظر گرفته شده است که راحتی بسیاری را فراهم می نماید .

نيم بوت زنانه را با جوراب هاي نخي بپوشيد

هنگام استفاده از نیم بوت بهتر است از جوراب‌ های نخی و الیاف ‌های ضد تعریق استفاده نمایید ، زیرا نیم بوت دخترانه و زنانه به علت اینکه پوشش سر تا سری پا تا ساق را دارند و اکسیژن کمتری به پای شما می رسد ، مستعد تعریق و ایجاد بوی نا مطلوب در پا می باشد.

توجه به سايز نيم بوت زنانه

نکته دیگر در خرید نیم بوت دخترانه و زنانه توجه دقیق به سایز پا و مدل انگشتان و کف پا می باشد . شما باید هر دو لنگه را پا کنید و مقداری با آن راه بروید تا متوجه راحتی و مناسب بودن آن برای پای خود شوید و هیچ گونه گزندگی ، قرمزی یا فشار بر استخوان ها و انگشت ها احساس نکنید .  همچنین  اگر نیاز به کفی برای اینکه کاملا در پای شما فیکس شود و نیم سایز تغیر ایجاد نماید باشد ، حتما تهیه نموده و در کفش قرار دهید . یک راه برای اینکه مطمئن شوید نیم بوت سایز مناسب با پای شما دارد این است که اگر پای خود را تکان دهید و یا بالا و پایین کنید،  پاشنه پای شما باید در نیم بوت ثابت باشد و تکان نخورد .

بیشتر بخوانید   شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر سلامت اداری شد

ست شدن با استايلتان

نکته دیگر این است که هر بانو باید با توجه به ویژگی منحصر به فرد ظاهری اش از نیم بوت دخترانه یا نیم بوت زنانه استفاده نماید . نکات حائز توجه می تواند سایز پا ، قد ، لاغری یا چاقی ساق ها و همچنین توجه به پالتو یا کاپشنی که قصد پوشیدن توامان با نیم بوت خود دارد باشد .

جنس نيم بوت زنانه

نکته حائز اهمیت دیگر در خرید نیم بوت جنس نیم‌ بوت دخترانه و نیم بوت زنانه است.  البته این امر به سلیقه شما بستگی دارد  ولی هنگام خرید حتما توجه نمایید که شستشو آن جنس خاص به چه نحو است و کیفیت و دوام آن کاملا حفظ شود . جنس‌های مختلفی از جمله چرم ، مخملی ، اشبالت ، جیر، کتان، نوبوک و غیره وجود دارد اما هر کدام نحوه نگهداری خاص خود و همچنین نحوه شستشوی منحصر به فرد خود را دارد و اگر از رعیات این امر غافل شوید ، قطعا عمر نیم بوت خود را کاهش داده اید .

نکته دیگر تفاوت استفاده از نیم بوت دخترانه و زنانه برای فصل پاییز و زمستان است . در فصلی که بارندگی زیاد است،  بوت های جیر و پارچه ای گزینه مناسبی نمی باشد چرا که مقاومت چندانی در برابر آب نداشته و پس از مدتی نیاز به ترمیم دارند و همچنین رطوبت را به خود جذب می کنند و پاهای شما خیس می شود بنابراین در زمانی که شاهد بارش برف و باران هستید استفاده از بوت های چرمی و ضد آب توصیه می گردد .

بیشتر بخوانید   محصول بانک رفاه در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی شد

 

توجه به دوخت نيم بوت

هنگام خرید نیم بوت دخترانه و زنانه همان قدر که به روی کفش و جنس آن توجه می نمایید باید به زیره کفش و دوخت آن نیز توجه فراوان نمایید زیرا اگر دوخت مناسب و کفی قوی نداشته باشد در برف و باران منجر به خیس شدن پاهای شما و نفوذ آب به داخل کفش می گردد.  همچنین به گونه ای باشد که  سر نخورید و بتوانید با اطمینان قدم بردارید.

 

خلاصه

امروزه تنوع بسیاری در مدل های نیم بوت دخترانه و نیم بوت زنانه وجود دارد. مدل‌های بند دار ، زیپ دار ، خز دار و …. پیش روی شما هستند تا بتوانید استایل منحصر به فرد خود را بسازید . خرید آنلاین به شما این امکان منحصر به فرد را می دهد که در هنگام جستجوی نیم بوت زنانه یا دخترانه مورد نیاز خود ، نگاهی هم به کمد لباس های خود داشته و انتخابی را برگزینید که تطابق بیشتری با پالتو ها و کاپشن ها و شلوار های شما داشته باشد تا بتوانید در محیط های بیشتری آن را بپوشید .

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها