پاسگاه‌های مرزی خراسان جنوبی و بازارچه مرزی ماهیرود گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از آغاز عملیات گازرسانی به پاسگاه‌های مرزی استان و بازارچه مرزی ماهیرود در دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکیپ‌های عملیاتی شرکت گاز خراسان جنوبی در ادامه نهضت گازرسانی با حضور در نقطه صفر مرزی در تلاش هستند تا نعمت گاز طبیعی را در دورترین نقاط به مرزبانان غیور کشور هدیه کنند.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: پاسداری از مرزهای کشور یک وظیفه مهم و خطیر است و شرکت گاز خراسان جنوبی نیز در تلاش است تا با افتخار گرمابخش پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی شرق کشور باشد.

وی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات گازرسانی به ۱۳ پاسگاه مرزی و ۱۶ برجک مرزبانی در شهرستان‌های سربیشه و درمیان با پیش‌بینی هزینه ۵۹ میلیارد تومانی آغاز می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: خراسان جنوبی محور اصلی ارتباط با کشور همسایه افغانستان است از این رو عملیات گازرسانی به بازارچه مرزی ماهیرود که از بازارچه‌های گمرکی مهم شرق کشور محسوب می‌شود؛ در دهه فجر امسال کلنگ زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گازرسانی به سایر پاسگاه‌های مرزی نیز در دستور قرار گرفته است یادآور شد: در ادامه نهضت گازرسانی در دهه فجر امسال ۹۱۱ پروژه گازرسانی در اقصی نقاط استان با هزینه ۸۰۹ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۲ طرح عمرانی پلیس در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها