فرمانده انتظامی خراسان جنوبی منصوب شد

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور، سرهنگ حسن شجاعی نسب به عنوان فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار رضایی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مجموعه انتظامی تیکه‌گاه همه مردم و دستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها در امسال ۷۲ شهید را تقدیم به نظام کرده است افزود: نیروهای انتظامی خود را حافظ دستاورد انقلاب اسلامی و  فداکار می‌داند و تا پای جای جان در خدمت مردم است.

جانشین فرمانده  انتظامی کشور گفت: دشمنان از هر طریقی  سعی در بر هم زدن نظم و امنیت و دارند  اما به لطف خدا و تلاش  و روحیه  نیروی انتظامی  توانستند نقشه‌ دشمن را نقش برآب کنند.

رضایی افزود: نیروی انتظامی از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است و با تمام پلیس‌های جهان متفاوت است و با روش خود فتنه‌ها رو خنثی می‌کند.

وی اظهار داشت: نیروی انتتظامی با پویایی  روز به روز  در صحنه است  تا امنیت مرزها و تمام کشور را تامین کند.

ماموریت‌های انتظامی یک اقدام جهادی و در راه خدمت کردن به مردم است

فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی مردمانی ولایی و مومن هستند که خدمت کردن به مردم توفیق الهی و نعمتی بزرگ است اظهارداشت: مقام معظم رهبری بیان می‌کنند  نیروی انتطامی بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

سردار فرشید افزود:  با توجه به اعتماد هیئت رئیسه مدتی از عمر خود را در این استان خدمت کردم و اینک قرار است در سنگر دیگری برای ولایت خدمتگزاری کنم.

فرمانده سابق  نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموریت‌های انتظامی یک اقدام جهادی و در راه خدمت کردن به مردم است و در این مدت اقداماتی انجام دادیم که یکی از آنها رسیدن به خدمت خانواده‌های شهدا و حضور در جمع بازنشستگان است.

بیشتر بخوانید   امام جمعه اهل سنت اسدیه:رأفت اسلامی مقام معظم رهبری اقدامی قابل تقدیر و حکیمانه است

فرشید افزود: روسای عقیدتی و حفاظت در این مدت همراه ما بودند و در اجرای ماموریت‌ها همراه هم بودیم. امروز ماموریت من در این استان به پایان رسید و سکان را فردی بر عهده خواهد گرفت که در پاکدستی و صداقت زبانزد است. او سرباز ولایت است و با توان و تجربه‌ای که دارد می‌تواند موفق باشد.

توجه داشتن به حفظ قانونی یکی از وظایف پلیس ایران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: یکی از ده‌ها مسئولیتی که پلیس شجاع ایران دارد توجه داشتن به حفظ قانون است.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی با تأکید بر نیاز همه جامعه به پلیس و نیروی انتظامی اظهار داشت: گر بخواهیم ببینیم فرق بین پلیس ما و پلیس کشورهای غربی در چیست؟ کافیست به این نکته توجه کنیم که محصول نهایی پلیس غربی نوکری برای جهان خواران ستمگر و کوبیدن مردم مظلوم و راه را برای ستمگران صاف کردن است اما نیروی انتظامی در مکتب انبیا براساس اندیشه و تفکر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اصل کار پلیس به این معناست که عدل را پیاده کن دو دست ستمگر را از سر مظلوم کوتاه کند.

وی بیان کرد: مهمترین مسئولیت نیروی انتظامی، پشتیبانی از قانون و مقررات است و باید حسرت بخوریم که نتوانستیم از داخل خانوده‌ها تا دانشگاه جایگاه قانون را به خود و فرزند جوان خود تبیین کنیم.

عبادی گفت: قانون، اساس و دوام هر موجودی است و متاسفانه گاهی شاهدیم که قانون که حافظ همه حقوق  و دریافت همه امتیازات است به فراموشی سپرده شده است.

امام جمعه بیرجند گفت: این افراد که می‌گویند ما قانون را قبول نداریم مجری یا مزدور با مزد یا بی مزد بیگانگان هستند که در جهت قانون شکنی در کشورمان این را باب می‌کنند در حالی که این برنامه برای نابود کردن کشور است و اگر این موضوع درست تفهیم شود مشکل حل می‌شود.

بیشتر بخوانید   احتمال وقوع آتش‌سوزی در مناطق حفاظت شده خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از ده‌ها مسئولیتی که پلیس شجاع ایران دارد توجه داشتن به حفظ قانون است. همه در صحنه‌های مختلف باید کمک کنند جامعه را از این نااگاهی درآورند.

در پایان این مراسم از زحمات سردار فرشید قدردانی و سرهنگ حسن شجاعی نسب که پیش از این جانشین انتظامی استان بود به عنوان فرمانده جدید انتظامی خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها