حضور متخصص داخلی، قلب و زنان دو ماه آینده در بیمارستان خوسف

پروژه بیمارستان خوسف از ۱۳۹۲ شروع شد و بعد از وقفه طولانی با پیگیری‌ دولت سیزدهم تکمیل شد و تجهیزات بیمارستان به طور کامل نصب و ۴۴ نیروی انسانی نیز جذب شد. اینک قرار است متخصصان داخلی، قلب و زنان طی دو ماه آینده در بیمارستان مستقر شوند.

به گزارش “پیام خاوران“، جمیله احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پروژه بیمارستان خوسف از سال ۱۳۹۲ شروع شد و عملیات ساختمانی آن وقفه طولانی مدت داشت تا اینکه با پیگیری‌هایی که در دولت سیزدهم انجام شد، این پروژه نیمه تمام تکمیل شد.

وی گفت: نیمه مهر امسال بخش اورژانس بیمارستان به بهره‌برداری رسید. تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و امید است تا پایان امسال بهره‌برداری کامل از همه بخش‌های آن محقق شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف افزود: موسوی میرزایی افزود: تجهیزات بیمارستان به طور کامل تهیه شده و در آینده نزدیک که پزشکان متخصص استان توزیع شوند در اولین گام یک سهمیه پزشک متخصص داخلی به این بیمارستان اختصاص می‌یابد.

احمدی بیان کرد: ۴۴ نیرو برای بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان جذب شدند که تا ۲ ماه آینده شروع به کار می‌کنند .و پزشکان متخصص نیز ۲ روز در هفته پذیرای بیماران خواهند بود.

وی گفت: این نیرو‌ها در بخش‌های پرستاری، پزشک عمومی، داروساز، اداری مالی، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و آزمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف اظهار داشت: متخصصان داخلی، قلب و زنان نیز ۲ روز در هفته پذیرای بیماران در این بیمارستان هستند که برنامه حضور آنان در روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بخش های مراقبت ویژه بیمارستانهای خراسان جنوبی تجهیز می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها