معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی منصوب شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی طی حکمی علی سرگلزایی را به عنوان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، احمد آریافر طی حکمی علی سرگلزایی را به عنوان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این اداره کل منصوب کرد.

در حکم انتصاب علی سرگلزایی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده شما، به موجب این حکم به عنوان” معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ” اداره کل منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال به ایزد متعال و ظل توجهات حضرت ولی‌عصر ( ع ) و با سرلوحه قراردادن و بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در انجام امور محوله و خدمت به مردم شریف استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای سیاست‌های دولت مردمی و رعایت منشور اخلاقی سازمان، موفق و مؤید باشید. توفیقات روز افزونتان را از ایزد منان خواستارم.

شایان ذکر است؛ در جلسه تکریم و معارفه معاون بازرسی اداره کل صمت خراسان‌جنوبی که صبح امروز با حضور مدیر کل و معاونین اداره برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده آقای علی تهوری در طی دوران تصدی معاونت‌ بازرسی قدردانی و آقای علی سرگلزایی با اعطای حکم به عنوان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت استان معرفی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   راهپیمایی محکوم کردن اقدامات آمریکا در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها