جشنواره جهادگران علم و فناوری در بیرجند برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه در بیرجند خبر داد و گفت: این جشنواره با رویکرد شبکه علمی مردمی برای حل مسائل استان برگزار می‌شود.

به گزارش  “پیام خاوران” هادی ایمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته پژوهش اظهار داشت: مهمترین هدف بسیج علمی، پژوهشی و فناوری تشکیل جبهه علمی کمک به تولید علم نافع متناسب با آموزه‌های دینی، کمک به کاربست تحقیق و پژوهشی، حفظ و ارتقای علمی کشور، توسعه مرزهای دانش و رویکردها و سیاست‌های سازمانی است.

وی افزود: کمک به جذب، سازماندهی و تأثیرگذاری ظرفیت نخبگی و دانشی بسیج از اهداف این سازمان است. بسیج علمی در راستای توسعه، شکوفایی و شناخت موانع پیشرفت و کمک‌رسانی علمی و فکری به‌ تمامی ظرفیت‌هایی که در جهش تولید می‌توانند نقش‌آفرینی کند گام برداشته است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال همزمان با هفته پژوهش «جشنواره جهادگران علم و فناوری» و «جشنواره امام علی (ع)» برگزار می‌شود گفت: این جشنواره با همکاری و همت نیروهای مسلح سراسر استان، معاونت دانش و پژوهش سپاه، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، بنیاد ملی نخبگان و مرکز نوآوری و توسعه تعاون استان برگزار می‌شود.

ایمانی بیان کرد: این جشنواره در تاریخ سه شنبه ۱۴ آذرماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در سالن همایش‌های امام علی(ع) بیرجند برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشنواره با رویکرد شبکه علمی مردمی رفع مسائل استان و تجلیل از پژوهشگران برتر استان در مراکز مرتبط با نیروهای مسلح استان و مراکز علمی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سرمایه‌های سرگردان خراسان جنوبی به سمت تولید هدایت شود/ حمایت استاندار باعث دلگرمی صنعتگران

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها