بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در بیرجند برگزار می‌شود

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته از ۱۹ الی ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” غلامحسین حسینی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در وسعت ۳ هزار مترمربع و با حضور شرکت‌های معتبر استان و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند برگزار می‌شود.

رئیس اتاق تعاون خراسان‌جنوبی با تاکید بر نقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد و یکی از ارکان اشتغال‌زایی ادامه داد: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش‌های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام‌هایی مهمی برداشته شود.

حسینی ادامه داد: هر زمانی صنعت ساختمان در سطح استان فعال می‌شود بخش عظیمی از اشتغال اعم از مصالح ساختمانی، نیروی کار، خدمات، تاسیسات گرفته تا دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و نیروی مردمی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی به این نکته اشاره کرد که تا زمانی که این پروسه تعریف شده مشکل اشتغال به حداقل می‌رسد هر چند اشتغال ایجاد شده پایدار نبوده با این وجود افراد جویای کار می‌توانند تا زمان دستیابی به اشتغال پایدار از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

رئیس اتاق تعاون خراسان‌جنوبی با اشاره به تجربه موفق اتاق تعاون در برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در دو سال گذشته افزود : برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در استان فرصتی دوباره برای تجلی همه‌ آنچه که متولیان بخشهای مختلف این صنعت به دنبال آن هستند است.

حسینی عنوان کرد: افزون بر این تقویت صنعت ساختمان و اشتغال را به دنبال خواهد داشت و در زمینه به نمایش گذاشتن توانایی‌های استان در بخش‌های مختلف تولید، توزیع و ساخت هم موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید   اجرای 2500 برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها