نمایشگاه اتومبیل‌های تاریخی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه اتومبیل‌های تاریخی در استان خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران”، هادی شاه‌وردی در جلسه تقدیر از عوامل اجرایی کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی استان اظهار داشت: نمایشگاه اتومبیل‌های تاریخی، نیمه دوم اسفندماه در استان برگزار خواهد شد و استان خراسان جنوبی، اولین استانی خواهد بود که این نمایشگاه را به صورت کشوری برگزار می‌کند.

وی افزود: استان خراسان جنوبی با داشتن ۹ اثر ثبت جهانی، و هزار و ۳۷ اثر ثبت ملی، جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، روستاها و شهرهای جهانی و ملی و ۱۲۰ رشته فعال صنایع‌دستی قابلیت‌های زیادی در جذب گردشگر دارد که باید با کمک و همراهی بخش‌های مختلف، زیبایی و شکوه این استان بیش از پیش معرفی شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری اولین رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ خراسان جنوبی با شرکت ۶۰ خودرو از سراسر کشور در مهرماه اتفاق بسیار خوبی بود که نتیجه‌ یک کار گروهی و تیمی منسجم بود. این رویداد که با هدف رونق گردشگری، معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی، توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی در استان، معرفی این نوع وسیله‌های نقلیه به عنوان بخشی از ظرفیت و زیرساخت گردشگری، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار شد، بازخورد خیلی خوبی داشت و ان‌شاءالله سال آینده نیز این رویداد ملی برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با بیان اینکه کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی استان هنوز نوپاست، اما اعضای این کانون، تیم بسیار باانگیزه، فعال و پویایی هستند بیان کرد: از فعالیت‌های کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی در استان حمایت می‌کنیم و همراه‌شان خواهیم بود. فعالیت‌های این کانون باید با نگاه توسعه گردشگری و معرفی جاذبه های استان باشد.

بیشتر بخوانید   ماسک هزار و ۳۰۰ تومانی در داروخانه‌های خراسان جنوبی عرضه می‌شود

وی افزود: با همکاری کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی، رالی استانی خانوادگی با نگاه تاریخی و معرفی جاذبه‌های گردشگری برنامه‌ریزی خواهد شد. سفیر گردشگری استان در حوزه‌های دوچرخه سواری و موتورسواری نیز معرفی می‌شود.

در پایان این جلسه ابلاغ مسئولان کمیته‌های داخلی کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی به آنها تقدیم شد و از عوامل اجرایی کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها