پیشرفت ۶۵ درصدی مرکز تفریحی چند منظوره آبی خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از پیشرفت ۶۵ درصدی مرکز تفریحی چند منظوره آبی استان خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون سپاه، ساخت پنج مرکز درمانی در  بیرجند، طبس، فردوس و نهبندان و قاین در دستور کار است.

به گزارش “پیام خاوران”، سردار محمدرضا مهدوی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی که با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه بود با اشاره به نبود زیرساخت در استان اظهار داشت: در همین راستا زیرساخت‌های اداری و خدماتی مورد نیاز از جمله احداث ساختمان اداری ناحیه خوسف، زیرکوه و بشرویه، احداث آسایشگاه برای سربازان، احداث و تکمیل ۱۱ حوزه مقاومت، احداث ۴۰ پایگاه مقاومت پایگاه روستایی، احداث ۱۲ واحد برای گردان امام علی(ع) در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته نیروهای درون و برونی سپاه تمام هم و غم خود را پای کار گذاشتند تا طرح‌های عمرانی سپاه انصارالرضا(ع) استان احداث و آماده بهره‌برداری شود افزود: امروز با حضور سردار فضلی ۱۰۵ طرح عمرانی سپاه با مساحت ۱۶هزارمتر مربع و با اعتبار یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به بازسازی و تکمیل دهکده رفاهی و تفریحی بسیج در بیرجند اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته با استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون سپاه، ساخت تعداد پنج مرکز درمانی در  بیرجند، طبس، فردوس و نهبندان و قاین در دستور کار است. احداث ساختمان مرکز عقیدتی، احداث ۱۰ واحد بنیه دفاعی، احداث سایت گردان‌های امام حسین(ع)، احداث ساختمان یگان امنیت و … از دیگر پروژه‌های عمرانی سپاه است.

وی از ساخت ۱۰۹ واحد سازمانی سپاه استان طی یکسال گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین امروز عملیات اجرایی ساخت ۹۱ واحد مسکونی سپاه در سطح استان آغاز خواهد شد و در مجموع تا اوایل سال ۱۴۰۴ در مجموع ۲۰۰ واحد مسکونی سازمانی تحویل خواهم داد. موافقت شد تا حدود ۳۰۰ واحد سازمانی دیگر هم احداث و به مجموعه سپاه استان اضافه شود.

بیشتر بخوانید   افزایش 78درصدی تردد از ابتدای شروع طرح نوروزی 1400 درخراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و رفاهی در شهرستان طبس احداث خواهد شد تصریح کرد: ۱۰ واحد زائرسرا در طبس به بهره‌برداری رسیده و ۱۹ سالن ورزشی نیمه‌تمام سپاه در سطح استان تکمیل شده و امروز به بهره‌داری خواهد رسید که سه سالن ورزشی با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان تجهیز شده است.

مهدوی با اشاره به احداث مرکز تفریحی و آبی چندمنظوره با مساحت ۳ هزار مترمربع در استان افزود: این طرح عمرانی ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها