۱۰۰۰ میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲محقق شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از تحقق یک هزار میلیارد تومانی مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، به منظور همفکری و تعامل در موضوعات مربوط به شرکت‌های پیمانکاری و بررسی مشکلات موجود در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی در استان، جلسه هم اندیشی فعالین  بخش خصوصی حوزه عمرانی و اعضای شورای فنی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و حمید جهانشاهی دبیر شورای فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در این نشست ضمن قدردانی از اعضای شورای فنی، با تاکید بر استفاده  حداکثری از توان فنی و مهندسی عوامل بومی استان گفت: مشاوران و پیمانکاران بازوان توانمند اجرایی دولت هستند و جایگاه ویژه‌ای در توسعه استان دارند و حمایت همه جانبه از آنان را یکی از وظایف سازمان برشمرد.

حمید جهانشاهی یکی از رسالت‌های مهم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را تسهیل مسیر توسعه استان دانست و اظهار داشت: در راستای تحقق این هدف تمام تلاش خود را در جهت ارائه بهتر و سریع‌تر خدمات به جامعه مشاوران و پیمانکاران خواهیم داشت.

وی بررسی و تبادل نظر در زمینه چالش‌ها و مشکلات موجود، تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری و شنیدن دغدغه‌های اصلی جامعه پیمانکاران استان را از مهمترین محورها و موضوعات شاخص و با اهمیت این نشست عنوان کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، تکمیل زیرساخت‌های استان خراسان جنوبی را یکی از دغدغه‌ای اصلی مدیران دانست و با اشاره به میزان ۹۰ درصدی تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان از ابلاغ حدود یک هزار میلیارد تومان از محل این مصوبات خبر داد.

جهانشاهی، گسترش عدالت، عمران، آبادانی، تحقق اهداف توسعه پایدار و جبران عقب ماندگی گذشته در بخش‌های مختلف را از برنامه‌های محوری در مسیر توسعه دانست.

بیشتر بخوانید   فرآیند جذب سرمایه و سرمایه گذاری در پروژه های تملک دارائی های سرمایه ای استان(مشاركت عمومی–خصوصی)|مجید پورعیسی

وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اقدامات چشمگیری در این راستا صورت گرفته که این مهم در نتیجه تلاش و حضور پیمانکاران در اجرای برنامه‌های عمرانی در مناطق مختلف و دور افتاده استان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی تصریح کرد: این نشست با هدف تقدیر از زحمات اعضا و کارگروه‌های ذیل شورای فنی، ایجاد فرصت و امکانی برای طرح دیدگاه‌ها و نظرات پیمانکاران و فعالین بخش خصوصی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در جمع پیمانکاران و فعالین عمرانی بخش خصوصی استان خطاب به مدیران گفت: علیرغم تنگناها و مشکلاتی که وجود دارد باید به صورت جدی مطالبات انباشته پیمانکاران پیگیری شود.

علیرضا عباس‌زاده تاکید کرد: بارها این مسئله مطرح شده اما متاسفانه این درخواست تاکنون به صورت کامل رفع نشده است. یک سال در کنار هم تلاش کردیم امیدوارم پس از این شاهد رونق کسب و کار در استان باشیم.

وی با بیان اینکه ما همه عضو یک گروه کاری با اهداف مشترک هستیم گفت: با استفاده از توان شورای فنی برای رفع معضلات و مشکلات شما تلاش خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: از نظرات و پیشنهادات شما استقبال می‌کنیم و انشاالله سال جدید شاهد سالی سرشار از خیر و برکت برای استانمان باشیم.

عباس‌زاده ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته گفت: شورای فنی ظرفیت قانونی بسیار مناسبی برای تعاملات بین ما و بخش خصوصی است و باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را داشته باشیم و امیدوارم با همراهی و همدلی اتفاقات مبارکی را برای استان رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید   سالانه ۲ میلیون مترمربع سنگ تزئینی در خراسان جنوبی فرآوری می شود

مقری دبیر انجمن پیمانکاران عمرانی در این نشست به نمایندگی از سایر فعالین بخش خصوصی استان گفت: تعامل سازنده بین مسئولین و پیمانکاران و حمایت های مدیران ارشد استان می‌تواند راهگشا و حلال بسیاری از مشکلات و موانع موجود باشد.

در ادامه این نشست، حاضرین به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند و پس از آن؛ از اعضای شورا فنی استان و روسای کارگروه‌های ذیل شورا با اهدای لوح تقدیر شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها