افزایش ۱۵ درصدی حوادث چهارشنبه‌سوری در خراسان جنوبی

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: حوادث چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۱۶ مصدوم در حوادث چهارشنبه پایان سال در سطح استان داشته‌ایم که ۳ خانم و ۱۳ نفر آقا بودند.

وی گفت: این آمار نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است و رده سنی مصدومان بین ۱۰ تا ۳۰ سال بوده است. از این میزان ۶ مورد سوختگی، ۳ مورد جراحات چشمی و ۷ مورد سایر حوادث بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۳ مورد از مصدومان در محل درمان شدند افزود: ۷ مورد با وسیله شخصی و ۶ مورد با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند.

علی حیاتی نیز درباره حوادث چهارشنبه آخر سال در شهر بیرجند گفت: ۲۲ عملیات در این مورد انجام شده که ۱۹ مورد حریق لاستیک، ۲ مورد تصادف خودرو و یک مورد آتش‌سوزی پراید بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند افزود: خوشبختانه در این عملیات‌ها مصدوم و فوتی گزارش نشده است. چهارشنبه آخر سال ۱۱۵ آتش نشان با ۶ ایستگاه و ۱۸ ایستگاه سیار در آماده‌باش کامل بودند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: تبلیغ اگر برای خدا نباشد سبب فساد جامعه می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها