شناسایی ۷۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه شهری خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: شهرداری‌ های استان سال گذشته ۷۰ فرصت مهم سرمایه گذاری را در حوزه های مختلف مدیریت شهری شناسایی و با ثبت آن در سامانه متمرکز کشوری، مقام سوم را در بین ۳۰ استان کسب کردند.

به گزارش “پیام خاوران” علیرضا صفری با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای ایجاد درآمد پایدار و خودکفایی شهرداری‌ها، مشارکت آنها در طرح‌های اقتصادی، از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این زمینه از شهرداران استان خواسته شده تا با شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری، زمینه مشارکت در این طرح‌ها را فراهم کنند.

به گفته وی؛ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های اقتصادی شهرداری‌های استان حمایت می‌کند. به کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی بلا استفاده در حوزه مدیریت شهری به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی این حوزه تعریف شده و بر همین اساس موضوع محوری در اولویت گذاری برنامه‌های شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲، موضوع سرمایه‌گذاری بوده و امیدواریم که امسال هم در امتداد برنامه‌های از پیش تعیین شده تحولات خوبی در حوزه‌های اقتصادی شهرداری‌ها را شاهد باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه سوم شهرداری‌های استان در شناسایی و ثبت فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سطح کشور، متذکر شد: سال گذشته شهرداری‌های خراسان جنوبی ۷۰ فرصت مهم سرمایه‌گذاری را در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری شناسایی و با ثبت آن در سامانه متمرکز کشوری مقام سوم را در بین ۳۰ استان کشور به دست آوردند.

وی تأکید کرد: با توجه به نتایج مثبت این طرح، موضوع سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری‌ها در طرح‌های اقتصادی در اولویت برنامه‌های سال جاری هم قرار دارد. امکان مشارکت و همکاری با شهرداری‌ها در این زمینه برای اشخاص حقیقی و حقوقی و مشارکت دیگر شهرداری‌ها فراهم است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۲ هنرمند بیرجندی موسیقی نواحی، گواهینامه درجه یک هنری گرفتند+ عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها