الحاق 398 هکتار زمین طرح ملی مسکن در شهرهای فردوس و ارسک

در سومین جلسه کارگروه زیربنایی استان با الحاق طرح های ۳۷۵ هکتاری شهر فردوس و ۲۳ هکتاری شهر ارسک موافقت شد.

به گزارش “پیام خاوران” سومین جلسه کارگروه زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال جاری  امروز به ریاست علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

در این جلسه ۹ دستور کار از شهرستان های سرایان ، فردوس ، نهبندان ، سربیشه ، درمیان و بشرویه مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.

از مهمترین دستورکارهای این جلسه که در راستای تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت انجام شد، الحاق طرح ۳۷۵ هکتاری فردوس و ۲۳ هکتاری ارسک به محدوده این شهرها بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این جلسه گفت: طرح نهضت ملی مسکن در ۵۲ سایت استان در دست اجراست و تحویل زمین برای ۴۴ هزار متقاضی انجام شده‌ است.

علیرضا عباس‌زاده درباره اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم در خراسان جنوبی اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۶ هزار هکتار از اراضی ملی برای ساخت مسکن به شهرها و روستاهای خراسان جنوبی الحاق شد.

وی با اشاره به پیشتازی خراسان جنوبی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزود: این استان در نشست بررسی عملکرد استان‌های سراسر کشور، در تمام مراحل ساخت از جمله اتمام فونداسیون، سفت‌کاری، اسکلت و سقف، اتمام نازک‌کاری و کارهای پایانی، مراحل قرعه‌کشی و تخصیص متقاضیان قانون جوانی جمعیت با عملکرد مطلوب و با اختلاف در بین سایر استان‌ها موفق به کسب رتبه اول شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   واریز ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای عملیات زیربنایی نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها