مقاوم‌سازی مسکن روستایی از اولویت‌های خراسان جنوبی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: مقاوم‌سازی مسکن روستایی از اصول اساسی استان است که در اولویت‌بندی برنامه‌ها، بالاترین امتیاز را دارد.

به گزارش “پیام خاوران “ ناصر خوش خبر در ستاد بحران بخش سرداران شهرستان نهبندان افزود: در موضوع احداث مسکن در روستاها باید از الگویی پیروی شود که سلامت مردم را تضمین کند.

وی تصریح کرد: ما باید در برنامه‌ریزی‌ها و تامین زیرساخت‌ها به گونه‌ای دقت نظر داشته باشیم که اطمینان خاطر حاصل شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر برنامه‌ریزی‌ها درست و اصولی باشد و واحدهای مسکونی ایمن ساخته شوند، چنانچه حادثه‌ای رخ دهد، نگرانی نداریم.

وی تاکید کرد: ما هر قدر هم که خوب کار کنیم اما در زمان وقوع حادثه، کمترین تلفات، پاسخگویی ما را می‌طلبد.

 

بیشتر بخوانید 

پدافند غیرعامل اقدامی پیشگیرانه برای حفظ منافع ملی است

برنامه‌های روز دانشجو در خراسان جنوبی غیرحضوری برگزار می‌شود

 

خوش خبر بر آمادگی همیشگی اعضای ستاد بحران تاکید کرد و گفت: اعضای ستاد بحران در هر حوزه‌ای باید آمادگی لازم برای واکنش درست در زمان بحران را داشته باشند.

وی با اشاره به زلزله امروز که مناطقی از شهرستان‌های سربیشه و نهبندان را لرزاند، بیان کرد: خوشبختانه این زمین لرزه‌ها، خسارتی به همراه نداشته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: مدیران باید در شرایط وقوع حادثه در جمع مردم حضور داشته باشند.

در پی زمین لرزه‌هایی که از صبح دیروز مناطقی از شهرستان‌های سربیشه و نهبندان را لرزاند، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی و فرمانداران نهبندان و سربیشه در روستاهای این ۲ شهرستان حضور یافتند و شرایط این مناطق را ارزیابی کردند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   اشراف اطلاعاتی پلیس بر مرزهای خراسان جنوبی

 

۶ زمین لرزه از صبح دوشنبه تا ظهر در شهرستان سربیشه به وقوع پیوست که بزرگترین آنها ۴،۱ ریشتر در ۴۹ کیلومتری سربیشه و ۶۰ کیلومتری شوسف از توابع شهرستان نهبندان ثبت شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /101

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها