صرفهجویی 500 هزار مترمکعبی آب با اجرای آبیاری نوین در بیرجند
شهردار بیرجند گفت: حدود 150 کیلومتر شبکه آبیاری نوین اجرا شد که منجر به صرفهجویی 500 هزار مترمکعب آب شد
شهردار بیرجند گفت: حدود 150 کیلومتر شبکه آبیاری نوین اجرا شد که منجر به صرفهجویی 500 هزار مترمکعب آب شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از مهار هشت میلیون و ۲۵۵ هزار مترمکعب رواناب در سال زراعی جاری خبر داد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی گفت: در سال آبی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ، ۸ مورد سیلاب در شهرستانهای استان رخ داد که در اثر آن ۹۳ میلیون متر مکعب رواناب در سازههای آبخیزداری خراسان جنوبی جمع آوری شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه گفت: 48 سازه در منطقه مرزی بخش درح حوزه مشوکی شهرستان برای مهار روانابهای سطحی احداث شده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت:با کنترل حدود ۱۱ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری در بارندگی اوایل فروردین ماه ، میزان استحصال رواناب از ابتدای سال آبی به بیش از 23 میلیون و سیصد هزار مترمکعب رسید.