واگذاری 3 هزار و 549 انشعاب رایگان گاز به مددجویان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از واگذاری 3 هزار و 549 انشعاب رایگان گاز به خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی طی امسال در استان خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران “ ، سید محمود هاشمی در تشریح این خبر اظهار داشت : در راستای محرومیت زدایی از ابتدای امسال تاکنون 3 هزار و 549 انشعاب گاز به صورت رایگان به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی استان خراسان جنوبی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در ادامه گفت: از انشعاب های رایگان واگذار شده، 3 هزار و 110 انشعاب مربوط به مددجویان کمیته امداد و 439 انشعاب مربوط به مددجویان بهزیستی می باشد.

وی افزود: تداوم این اقدام برای محرومیت زدایی و حمایت از خانواده های کم‌بضاعت استان، همچنان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

هاشمی در ادامه گفت: خدمات حمایتی شرکت گاز در راستای محرومیت زدایی و توسعه متوازن انرژی و تکریم ارباب رجوع در شهرها و روستاهای استان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: مددجویان نهادهای حمایتی در صورتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به ادارات گاز استان از امتیاز اشتراک گذاری بهره‌مند شده و اشتراک رایگان خود را دریافت نمایند

انتهای پیام / 101

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   12 تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز در خراسان جنوبی کشف شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها