دعوت اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خراسان‌جنوبی برای حضور حداکثری در انتخابات

سازمان بسیج اصناف و بازاریان خراسان جنوبی در حمایت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان خراسان جنوبی در حمایت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کردند. در این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری(مدظله العالی): “انتخابات لحظه لیلة القدربرای کشورو یک جهادعمومی است ”

اکنون که درآستانه انتخابات مهم وسرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم وچشم دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به این انتخابات دوخته شده است،ملت بزرگ وشریف ایران اسلامی با شرکت پرشور و خیره کننده در انتخابات 28 خرداد،ثابت خواهندکردکه نیت‌های شوم آمریکا و نظام سلطه برای شکست اراده پولادین امت قهرمان ایران محقق نخواهدشد.

روشن است که مردم به وضع موجود اداری و اقتصادی کشور که نه با ارزش‌های انقلاب و نه با انتظارات جمهور و نه با امکانات و توانایی‌های موجود سازگار نیست، معترض، و گله‌مندند. دولت آینده، برای علاج این درد مشترک، باید عمیقاً معتقد به تحول و تغییر اساسی ریل اداره امور اجرایی کشور به نفع مردم باشد تا در آینده‌ای نزدیک، تلخ‌کامی‌های ناشی از بی‌عدالتی، خمودگی و حاشیه‌سازی را به طعم شیرین و خواستنیِ احساس اجرای عدالت مبدل گرداند.

در این خیل خروشان ملت اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان خراسان جنوبی دو شادوش سایر اقشار وظیفه شرعی و ملی خود را همچون دوره‌های گذشته ایفا نموده و ثابت می‌کنند که بازوان ستبر نظام اسلامی هستند.

این انتخابات که اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی می‌باشد، صحنه رقابت همه گروه‌ها و سلایق است ومی‌تواند مقدمه‌ای برای تشکیل دولت اسلامی و قوی باشد، و لازمه آن حضور حداکثری و انتخاب درست براساس شاخصه‌های انقلابی و مؤمن بودن،کارآمد و شجاع بودن و عدالت محوربودن است.

بیشتر بخوانید   فعالیت اقتصادی مشاغل پرریسک چه زمانی از سر گرفته می‌شود؟

بدون تردید حضور حماسی و افتخار آفرین خانواده بزرگ اصناف، بازاریان و اتحادیه‌های صنفی استان در پای صندوق‌های رای که یکی از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌باشد، خواهیم بود.

اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با لبیک به فرمان حضرت امام ومقام معظم رهبری با شرکت درانتخابات. ریاست جمهوری انتقام سختی را ازآمریکا و ایادی استکبار جهانی خواهندگرفت و روح سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی وسایر شهدا را ازخود راضی خواهند کرد.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها