بازدید مدیران ارشد شرکت خودروسازی فردا از کویرتایر

مدیرعامل شرکت خودروسازی فردا در راستای خرید محصولات کویرتایر، از نمایشگاه داخلی سازی و خط تولید کویرتایر بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید تایر، آخرین دستاوردها و فن آوری های صنعت تایر قرار گرفت.

به گزارش “پیام خاوران”، سیدمحمدحسین زینلی در این بازدید اظهارداشت: موجب افتخار است همکاری خود را بایکی از خودروسازان به روز، پویا وقدرتمند کشور آغازکرده ایم و با انعقاد تفاهم نامه جهت تامین تایر مورد نیاز این خودروسازی در حجم انبوه امیدواریم،ضمن توسعه همکارهای فی مابین در راستای اشتغال پایدار و خودکفایی کشور گامی بلند برداریم.

مدیرعامل کویرتایر ضمن معرفی اجمالی شرکت گزارشی از اهم فعالیت ها، اقدامات و آخرین موفقیتها و دستاوردهای حاصل شده و برنامه های پیش رو ارائه کرد.

عوض دیدار، مدیرعامل خودروسازی فردا نیز با اشاره به حسن اعتماد کویرتایر اظهارکرد: از بازدید صورت گرفته در این کارخانه لذت بردم و به مدیرعامل، مدیران وکارکنان این کارخانه که با دست خالی کارهای بزرگی پایه ریزی و اجرا کرده اند خداقوت و دست مریزاد می گویم.

وی ضمن معرفی گروه خودروسازی فردا گفت: این خودروسازی از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با تولید ۴ خودروی سواری (سدان) و suv (شاسی بلند) گام های بلندی در عرصه خودروسازی برداشته و تلاش دارد تا در ۵ سال آینده به یکی از ۳ خودروساز برتر کشور تبدیل شود.

دیدار بیان کرد: در حال حاضر در حوزه خودروسازی، ۲۰ تا ۳۰ درصد محصولات مان را داخلی سازی کرده ایم که رینگ و تایر از جمله آنهاست گفت: پس از ارزیابی صورت گرفته توسط تیم های کارشناسی، محصولات کویرتایر توانست الزامات و استانداردهای شریک تجاری ما را برآورده کند.

رفيعان مدیرعامل شرکت تامین قطعات و بحیرایی مدیر تامین و داخلی سازی شرکت خودروسازان فردا  نیز در این بازدید حضور داشتند.

بیشتر بخوانید   57  کیلومتر راه روستایی خراسان جنوبی بهسازی و آسفالت شد

همکاری های کویرتایر وخودروسازی فردا گسترش می یابد

تفاهم نامه همکاری برای تامین ۵۰ هزار حلقه تایر رادیال سواری برای خودروهای شاسی بلند(suv) شرکت خودروسازی فردا در مراسمی با حضور مدیران عامل شرکت کویرتایر و این خودروسازی به امضا رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها