زایمان طبیعی در بیمارستان‌های دولتی رایگان است

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زایمان طبیعی در بیمارستان‌های دولتی رایگان است.

به گزارش “پیام خاوران“، علی اربابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زایمان طبیعی در بیمارستان‌های دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی افزود: بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت می‌توانند از خدمات درمانی نازایی و ناباروری سازمان بیمه سلامت ایران تا سه دوره در سال با پوشش ۹۰ درصدی بیمه استفاده کنند که شامل بانوان تا سن ۴۹ سالگی می‌شود.

وی ادامه داد: مادران باردار به مدت ۲ سال و فرزندان آنان به مدت پنج سال تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند که در این راستا از ابتدای امسال ۷ نفر مادر باردار فاقد پوشش بیمه‌ای از این مزایا برخوردار و تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی تصریح کرد: امکان بیمه شدن همه افراد فاقد پوشش بیمه در سازمان بیمه سلامت فراهم شده و افراد می‌توانند متناسب با شرایط در یکی از صندوق‌های بیمه‌ای بیمه سلامت بیمه شوند.

اربابی به بیمه شدن افراد فاقد پوشش بیمه در بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیماران بستری فاقد پوشش بیمه‌ای تا قبل از ترخیص از بیمارستان می‌توانند برای بیمه کردن خود اقدام کنند تا هزینه‌های درمان آنان به صورت بیمه‌ای محاسبه شود و در صورتی که بعد از بستری اقدام به بیمه کردن کنند دوران بستری مشمول پوشش و حمایت بیمه‌ای نخواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جذب پزشکان برای اعزام به حج تمتع

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها