حال وهوای شهر بیرجند در نوروز ۱۴۰۲ به روایت تصویر

نوروز ۱۴۰۲ در سطح شهر بیرجند ۳۸ المان نصب شده که از این تعداد ۱۴ المان به صورت خرید خدمت بوده و مابقی توسط همکاران شهرداری ساخته شده است که با توجه به قرار داشتن در آستانه ماه مبارک رمضان دو المان مخصوص این ایام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی بهترین شهردار بیرجند امروز در بازدید میدانی از شهر بیرجند به المان های نصب شده در نوروز امسال به المان زعفران (نماد محصول مزیت دار استان)، شیر آب (با توجه به این مهم که بیرجند جزو اولین شهرهای اجرای لوله کشی آب بوده است)، فنجان، ماشین های قدیمی، مفاخر و شغل های سنتی قدیمی بیرجند مانند کفاشی و… اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر المان، ۱۰نقاشی دیواری در سطح شهر اجرا می شود.

وی  با بیان اینکه امسال ۳۰ عملیات استقبال از بهار انجام شده است،  تصریح کرد: امسال با اعتباری بالغ بر ۱٫۵ میلیارد تومان ۱۱ برابر سال گذشته گل کاری در میادین، معابر و… انجام شده است و بیش از ۳۰۰ هزار گل و بوته خریداری و کاشته شده است.

شهردار بیرجند کاشت ۳۰۰ هزار گل فصلی در میادین، اجرای آیلندها و بوستان‌های سطح شهر، کاشت ۶۰۰ پیاز لاله در میادین شهر، درختکاری، اجرای فرش گل و رنگ‌آمیزی مبلمان پارکی، لوازم بازی کودکان و بسته‌های ورزشی بوستان‌های سطح شهر را از جمله اقدامات شهرداری برای نوروز ۱۴۰۲ ذکر کرد.

گزارش تصویری از حال وهوای شهر بیرجند در بهار ۱۴۰۲ را در ادامه بیننده باشید:

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ثبت نام بیش از ۳۴ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها