محل‌های دفن زباله در شهرستان درمیان سامان دهی می‌شود

سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان گفت: سامان دهی محل دفن زباله در شهرها و روستاهای این شهرستان جزو اولویت هاست.

به گزارش “پیام خاوران” علی رجبی، سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان از پایش و بازدید از محل های دفن پسماند شهری و روستایی در این شهرستان  خبر داد و اظهارداشت: این بازدید  با هدف مدیریت پسماند، دفع بهداشتی زباله  و… برای پیشگیری از آلودگی محیط زیست، از محل های دفن پسماند شهری و روستایی این شهرستان انجام شد.

به گفته وی تذکرات لازم در خصوص رفع نواقص زیست محیطی مشاهده شده در محل به شهرداری ها و بخشداری های مربوط اعلام شد.

سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان درمیان بیان کرد: براساس قانون مدیریت پسماند، مدیریت اجرایی تمام پسماندها در شهرها و روستاها و حریم آنها به عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و در خارج از حوزه و وظایف شهرداری‌ها و ‌دهیاری‌ها به عهده بخشداری‌ها بوده که انتظار می‌رود در این زمینه متولیان امر تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

رجبی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های محیط زیست شهرستان درمیان پیگیری وضعیت محل های دفن زباله در سطح شهرستان است اظهار داشت: رعایت ضوابط زیست محیطی و اصول دفع و دفن زباله از الزامات است و این موضوع از طریق کارگروه مدیریت پسماند شهرستان تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می شود.

منبع: فارس

پایان پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   وقتی نبود اینترنت باعث می‌شود کلاس‌های مجازی در بالای کوه برگزار شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها