امام جمعه موقت بیرجند:مصلی‌ المهدی بیرجند ‌محل‌‌ فعالیت‌های فرهنگی و نماز جماعت می‌شود

امام جمعه موقت بیرجند گفت: یکی از برکات سفر اخیر رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به استان تبدیل مصلی المهدی بیرجند به مسجد بود که از این پس این مسجد، محلی برای فعالیت‌های فرهنگی و نماز جماعت خواهد بود

به گزارش ” پیام خاوران “  حجت الاسلام محسن مشرفی امروز در میعادگاه نمازجمعه مسجد المهدی بیرجند اظهار داشت:سرعت در اطلاع رسانی و هوشمندی و اقدام به موقع وزارت نفت در حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با قدردانی از صداوسیما ، خبرگزاری ها ورسانه های رسمی کشور برای اطلاع رسانی به موقع در این راستا گفت:مدیریت هوشمندانه مردم و مسئولان در مشکل بوجود آمده موجب رفع این مشکل در کوتاهترین زمان ممکن شد.

خطیب نماز جمعه بیرجند حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت ما را بیش از پیش متوجه ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل در این شرایط می‌کند.

مشرفی به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد واظهار داشت: پدافند غیرعامل امروزه بهترین شیوه مبارزه با دشمن است و همه کشور‌ها توجه به آن را برای حراست از خود و کاهش تلفات انسانی در اولویت قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان گفت: شهید فهمیده همواره الگویی برای جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان است وجوانان و نوجوانان همچنان در مسیر استکبارستیزی با هوشیاری کامل به میدان می‌آیند و فریاد انزجار خود را نشان می‌دهند.

مشرفی به سفر اخیر رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به استان  اشاره کرد و گفت: یکی از برکات این سفر تبدیل مصلی المهدی بیرجند به مسجد بود که از این پس این مسجد، محلی برای فعالیت‌های فرهنگی و نماز جماعت است و مسئولان وظیفه دارند بیش از گذشته در این زمینه  همکاری کنند.

منبع : تسنیم

انتهای یپام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند: ذلت و خواری نتیجه دل بستگی به غرب و آمریکاست

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها