معادن متروکه خراسان جنوبی به عنوان جاذبه‌های گردشگری مطرح شوند

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: معادن متروک و فعال استان می‌تواند به عنوان جاذبه‌های گردشگری و منابع ایجاد اشتغال و درآمدزایی مطرح شوند.

به گزارش “پیام خاوران” سید محمد اسماعیل فاطمی در دیدار شهردار و رئیس شورای شهر سه قلعه با تشریح ابعاد پروژه‌های در دست اقدام این سازمان، از آمادگی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی برای توسعه مباحث مرتبط با توسعه شهری سه قلعه خبر داد.

وی گفت: در همه مباحث و موضوعات مشترک از جمله مباحث معدنی و گردشگری، آمادگی مساعدت با شهرداری سه قلعه در راستای توسعه گردشگری و برگزاری تورهای معدنی و گردشگری وجود دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی بیان کرد: معادن متروک و فعال استان می‌تواند به عنوان جاذبه‌های گردشگری و منابع ایجاد اشتغال و درآمدزایی مطرح شوند.

فاطمی افزود: معادن درحال بهره‌برداری، استخراج و یا معادن متروکه قابلیت فعال شدن دارند و بدون شک سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند موجب اشتغال‌زایی فراگیر به ویژه برای جوانان بومی آن منطقه شود.

محمد کریمی رئیس شورای اسلامی شهر سه قلعه نیز با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات سازمان همیاری شهرداری‌های استان، خواستار توجه ویژه سازمان به توسعه گردشگری و سرمایه گذاری در حوزه معادن شهر سه قلعه شد.

مهدی اکبری شهردار سه قلعه نیز ضمن تشکر از نگاه ویژه و خاص مدیر عامل سازمان در دوره جدید به شهرداری‌های استان علی الخصوص شهرداری‌های کم برخوردار به همکاری هر چه بیشتر این شهرداری با سازمان همیاری، و اولویت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهر سه قلعه با سازمان همیاری تاکید کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استقبال و رضایت روستائیان خراسان جنوبی از طرح‌های آبخیزداری

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها